اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 دي 1391 / کد مطلب: 4773 / نظرات: 1

بخشدار ششتمد:


مهمترین دغدغه مردم ، روند اجرایی ارتقای ششتمد است


مهمترین دغدغه مردم  روند اجرایی ارتقای ششتمد است
بخشدار ششتمد گفت : مهمترین دغدغه مردم ، روند اجرایی ارتقای این بخش به شهرستان است.
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، مهدی ترمئی در نشست شورای اداری ششتمد افزود: در این خصوص پیگیری های فراوانی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، معاون استاندار و فرماندار و سایر مسوولان مربوطه سبزوار انجام شده و انتظار می رود این پیگیری تا حصول نتیجه ادامه یابد.

وی همچنین با ارائه گزارشی از پروژه ها و اقدامات زیرساختی ششتمد،افزود: پیگیری رفع مشكل آب شرب كه نیاز شهرستان جدید ششتمد است به خوبی انجام شده و امیدواریم با انجام این پروژه مشكلات آب شرب ششتمد تا سالیان متمادی مرتفع شود.

وی اظهارداشت: از روند گازرسانی به شهر ششتمد بسیار راضی هستیم و تقریبا ً75درصد پروژه در سطح شهر ششتمد انجام گرفته و بزودی نصب علمك ها در سطح شهر ششتمد آغاز خواهد شد و امیدواریم شاهد روشن شدن علمك گاز در دهه فجر باشیم.

بخشدار ششتمد با بیان اینكه خسارت سیل اردیبهشت ماه سال گذشته برای كشاورزان و دامداران دهستانهای ربع شامات و شامكان بسیار سنگین بود، گفت : امید است با دستور مساعد معاون استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار گوشه ای از این خسارات برطرف شود.

ترمئی اضافه كرد: احداث دیوار ساحلی در روستای قلعه میدان و احداث پل ورودی روستای شامكان كه سال گذشته قربانی گرفته كه یكی از بهترین اعضای شورای اسلامی روستا را از دست دادیم، بسیار ضروری است.

وی گفت: به رغم قول های مساعد مدیركل كمیته امداد خراسان رضوی متأسفانه كمیته امداد ششتمد كه سالیان متمادی بصورت مستقل فعالیت می كرده تنزل یافته و اعتبارات این نهاد كه پیش از این از استان تخصیص پیدا می كرد در حال حاضر از سبزوار دریافت می شود كه به هیچ وجه پذیرفته نیست.

بخشدار ششتمد گفت: 41 پروژه مصوب در كمیته برنامه ریزی شهرستان داریم و هر چند كه به كمیود منابع مالی واقفیم اما امیدواریم اعتبار مناسب به پروژه های مهم و حیاتی این بخش تخصیص یابد.

ترمئی ادامه داد: محور ارتباطی ششتمد یكی از این پروژه ها می باشد و امروز كه مسوولین در جاده تردد می كردند شاهد یكی از این اتفاقات بودند كه متأسفانه یكدستگاه خودرو در مسیر واژگون شده بود.

وی با قدردانی از انجام پروژه های متعدد راهسازی در سطح منطقه گفت: ما خواستار مرمت محور دهنو به كلاته تیركمان تا تقاطع محور بردسكن هستیم و یكی دیگر از راههای مواصلاتی روستایی كه وضعیت مناسبی ندارد محور طزرق به كیذور و كیذور به باغخیرات است كه امیدواریم اداره راه و شهرسازی سبزوار نگاه ویژه ای به این چند محور داشته باشد.

بخشدار ششتمد اظهار داشت: از مدیریت مخابرات شهرستان سبزوار هم خواست در مورد توسعه مخابرات در ششتمد و درخواست های متقاضیان تلفن اقدام كنند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.