اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 دي 1391 / کد مطلب: 4765 / نظرات: 1


حركت عظیم مردم در 9دی شبیه حركت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب بود


حركت عظیم مردم در 9دی شبیه حركت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب بود
 فرمانده ناحیه مقاومت سپاه امام رضا (ع) جوین گفت: حركت عظیم و مردمی نهم دی همانند حركت بزرگ ملت ایران در روزهای اول انقلاب بود.
  
 به گزارش سبزوارپیام ،سرگرد پاسدار 'هادی موحدنیا' روز دوشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: باید تلاش شود درسالگرد این حماسه بزرگ و مردمی، حرف اصلی ملت ایران كه حركت در سایه دین و تحقق وعده های الهی است تبیین شود.

وی با بیان اینكه بصیرت مردم، مهم ترین مولفه در حماسه 9 دی بود اظهار داشت: مردم انقلابی ما دل در گرو نظام دارند و از تعالیم عاشورا درس گرفته و عاشورا را به عنوان حادثه ای بزرگ و منشا تمام انقلاب ها در دنیا می دانند.

او گفت: فتنه گران حرمت این واقعه عظیم را در روز عاشورا نگه نداشتند و مردم با حضور گسترده خود از قیام حضرت اباعبدالله (ع) دفاع كرده و با حرمت شكنان برخورد كردند.

وی افزود: مردم ایران به این نظام و انقلاب دل بسته اند و آن را یگانه راه نجات و رهایی از دست نظام سلطه می دانند.

موحدنیا، با بیان اینكه سران فتنه هنوز اعلام برائت نكرده اند، اظهار داشت: یكی از سران فتنه با انتشار بیانیه ای، كسانی را كه در روز عاشورا به ساحت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش بی حرمتی كردند، مردم خدا جو خطاب كرد، كه این حركت نشان می دهد سران فتنه هنوز بر افكار و عقاید خود ثابت بوده و سفره خود را از نظام استكباری جدا نكرده و دستورهای سازمان جاسوسی آمریكا و رژیم صهیونیستی را اجرا می كنند.

وی گفت: برای مردم روشن شده است كه پشت پرده فتنه، نظام استكباری بود و كسانی كه به عنوان سران فتنه از آنان یاد می شود، پادویی بیش نیستند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.