اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 4 دي 1391 / کد مطلب: 4763 / نظرات: 0


سرمربي تيم واليبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) سبزوار: دیدار با گسترش فولاد تبريز رویارویی بازیکنان تیم ملی است


سرمربي تيم واليبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) سبزوار تاكيد كرد: هدف‌ ما قهرماني نيم فصل و به دنبال آن قهرماني ليگ‌برتر است.

 به گزارش سبزوارپیام ،هادي رضايي در گفت‌وگو با ايسنا، پس از برد 3 بر صفر تيمش در مقابل نفت و گاز گچساران، تصريح كرد: پنجشنبه گذشته در چارچوب هفته پنجم رقابت‌هاي ليگ‌برتر واليبال نشسته كشور توانستيم در گچساران تيم اين شهر را مغلوب خود كنيم.

وي افزود: حريف، تيم خوب و جواني بود كه توانست عملكرد خوبي نشان دهد اما توانستيم با تجربه خودمان در سه گيم متوالي اين تيم را شكست دهيم.

رضايي با بيان اينكه بازي پنجشنبه 7 دي ماه مهمترين و حساس‌ترين بازي تيم ما خواهد بود و تنها هدف‌مان قهرماني نيم فصل است، ادامه داد: پنجشنبه بايد در سبزوار به مصاف گسترش فولاد تبريز برويم كه اين تيم نيز همانند ما پنج بازي خود را برده و تنها تفاوت آن‌ها، داشتن يك گيم باخته است كه ما آن يك گيم را نيز نداريم و با مجموع پنج پيروزي با نتيجه 3 بر صفر در جايگاه اول جدول قرار داريم.

سرمربي تيم واليبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) سبزوار خاطر نشان كرد: در اين ديدار بچه‌هاي ملي‌پوش و كادر تيم ملي در تيم مقابل حضور دارند و در واقع مي توانيد در دو طرف زمين تمامي تيم ملي را در کنار هم ببينيد كه اين موضوع باعث حساسيت و زيبايي بازي خواهد شد.

وي افزود: بازي پيشرو ششمين بازي و در واقع آخرين بازي از نيم فصل اول ليگ‌برتر است كه پس از تعطيلات، دور برگشت مسابقات آغاز خواهد شد.

رضايي در خصوص جذب بازيكناني در نيم فصل آينده، گفت: همه چيز بستگي به بازي آينده دارد كه بر اساس اين بازي و مشاهده نقاط ضعف‌مان، تصميم خواهيم گرفت كه آيا بازيكني به تيم اضافه بشود يا خير.

لازم به ذكر است ديدار تيم واليبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) سبزوار مقابل گسترش فولاد تبريز پنجشنبه 7 دي ماه ساعت 17:30 در سبزوار برگزار خواهد شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.