اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 4 دي 1391 / کد مطلب: 4761 / نظرات: 0


فعلا برقی شدن پل های هوایی سبزوار امکانپذیر نیست


مسئول واحد حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری سبزوار گفت: فعلا برقی شدن پل های هوایی سبزوار امکانپذیر نیست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، ابوالقاسم سنائی فر با بیان این مطلب، عدم استقبال شهروندان از پل های هوایی، کم عرض بودن خیابان های شهر و هزینه بر بودن برقی نمودن پل ها را از دلایل اصلی این مهم بیان کرد.

وی با اشاره به این که در حال حاضر 4 پل هوایی در روبروی بیمارستان واسعی در مسیر توحید شهر، ابتدای خیابان بیهق، ابتدای بلوار ابوذر و ورودی شهر سبزوار نصب شده است ، اظهار داشت: حدود دوسال گذشته طبق برآورد هزینه،  شاهد بودیم که برقی کردن هریک از این پل ها هزینه ای بالغ بر 550 میلیون تومان برای شهرداری در بر خواهد داشت که مقرون به صرفه نبوده و نیست.

سنائی فر با اظهار اینکه در کارگروه ساماندهی طرح ترافیک شهری، درباره مسائل ترافیکی، نصب پل های هوایی در هسته مرکزی شهر و... بحث و تبادل نظر می شود، هسته ترافیکی مرکز شهر را خیابان های میدان نقابشک، کاشفی، نجار آباد،24 متری، بیضی، سی هزار متری، بلوار امام خمینی، رسالت، نقابشک بیان کرد.

مسئول واحد حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری سبزوار در پاسخ به سوال علت نبود پل هوایی در خیابان پر تردد هویزه گفت: هر چند خیابان هویزه هسته مرکزی ترافیکی شهر قرار گرفته اما فعلا در این کارگروه هیچ گونه نصب پل هوایی در نظر گرفته نشده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.