اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 2 دي 1391 / کد مطلب: 4739 / نظرات: 2

با حضور معاون پژوهشی وزارت علوم


كتابخانه مركزی دانشگاه حكیم سبزواری افتتاح شد


كتابخانه مركزی دانشگاه حكیم سبزواری افتتاح شد  كتابخانه مركزی دانشگاه حكیم سبزواری شهرستان سبزوار روز شنبه در آیینی با حضور معاون پژوهشی وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری به صورت رسمی افتتاح و بهره برداری شد.
 
به گزارش سبزوارپیام،سرپرست دفتر ریاست و مدیر روابط عمومی دانشگاه حكیم سبزواری در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا گفت : كتابخانه مركزی این دانشگاه با پنج هزار متر مربع زیر بنا در سه طبقه احداث شده است .

محمد همایی اظهار داشت : برای اجرا و تجهیز این كتابخانه حدود 32 میلیارد ریال هزینه شده است .

وی ظرفیت سالن های مطالعه این كتابخانه را 700 نفر برای دانشجویان برادر و خواهر این دانشگاه اعلام كرد و گفت : در حال حاضر این كتابخانه دارای 90 هزار جلد كتاب با حدود 40 هزار عنوان است.

سرپرست دفتر ریاست و مدیر روابط عمومی دانشگاه حكیم سبزواری اظهار داشت : این كتابها به زبان فارسی ،لاتین ، عربی ، فرانسه و.... می باشد.

همایی همچنین افزود: این كتابخانه مركزی دارای كتابخانه دیجیتالی بوده و خدمات اینترنتی نیز به دانشجویان مزبور ارائه می كند.

در آیین افتتاح این كتابخانه ، دكتر محسنی نماینده مردم سبزوار در مجلس ، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار و شماری از مسوولان محلی و اساتید این دانشگاه و مسئولان فرهنگی شهرستان حضور داشتند.

در حال حاضر حدود 7200 دانشجو در 10 دانشكده دانشگاه حكیم سبزواری مشغول تحصیل هستند.

این دانشگاه دارای 110 كد رشته است. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.