اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 1 دي 1391 / کد مطلب: 4733 / نظرات: 0


آیین اختتامیه مسابقات قرآن كریم خراسان رضوی در سبزوار برگزار شد


 مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآن كریم استان خراسان رضوی جمعه شب با حضور سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه و استاندار خراسان رضوی در سبزوار برگزار شد. 
  
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا،در این مراسم معنوی شماری زیادی از قاریان و اساتید برجسته كشوری ، روحانیون ،مسوولان استانی ،جمعی از امامان جمعه ، معاون استاندار و فرماندار و نیز هزاران نفر از اقشار مختلف مردم مومن سبزوارحضور داشتند.

دبیر سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم و سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت : بیش از 600 نفر ازفعالان قرآنی از 27 شهرستان خراسان رضوی در این مسابقات شركت داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صفرپور افزود: این مسابقات در چهار رشته رشته قرائت ، ترتیل ، حفظ و مفاهیم از بیست و هشتم آذر ماه سال جاری تا امروز جمعه در شهرستان سبزوار ادامه داشت.

وی گفت : این مسابقات در دو محل برای برادران و خواهران به ترتیب در حسینیه باقرالعلوم (ع) و امامزاده كوشك این شهر برگزار شد.

اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار مجری این دوره از مسابقات بود.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه كشور و استاندار خراسان رضوی قرار است در این مراسم سخنرانی كنند.

بر پایه این گزارش اسامی نفرات برتر سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآن كریم استان خراسان رضوی در رشته های قرائت ،ترتیل ،حفظ كل قرآن كریم و نیز حفظ 10 و 20 جزء در پایان این مراسم اعلام خواهد شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.