اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 1 دي 1391 / کد مطلب: 4732 / نظرات: 1


نفرات برتر مسابقات استانی قرآن كریم مشخص شد


نفرات برتر مسابقات استانی قرآن كریم مشخص شد  نفرات برتر سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم خراسان رضوی كه در سبزوار جریان داشت پس از سه روز رقابت جمعه شب طی مراسمی معرفی شدند.
  
 
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مراسم كه در محل برگزاری نماز جمعه سبزوار برگزار شد در بخش برادران و در رشته قرائت قرآن كریم، آقایان علی قاسم آبادی ، امیر لعل اول و جلیل حسین زاده ، در رشته ترتیل جواد سلیمانی ، حمزه یزدانفر و مسعود موحدی راد عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در رشته حفظ كل قرآن كریم آقایان محمود محمدی نیا ، احمد عزیزی ، سید علی مومنیان اول تا سوم شدند و در رشته حفظ 20 جزء قرآن به ترتیب مجتبی فرد فانی، سعید قره داشی و علی شیخ جامی و در رشته 10 جزء قرآن ،سید حمید رضا جاوید شفیعی ، سید محمد سیدی و كوروش اسپرائینی مقامهای اول تا سوم را از آن خود كردند.

بر پایه این گزارش: در بخش خواهران و در رشته قرائت قرآن كریم، خانم ها ملیحه اسحاق نژاد ، ریحانه طاهر رحیمی و اكرم دژبان، در رشته ترتیل، معصومه صهبایی استاد ، مرضیه میرزایی پور و فرزانه كلالی حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در رشته حفظ كل قرآن كریم نیز زهرا میر حسینی ، سیده سمانه محروقی و حمیده جعفری و در رشته 20 جزء قرآن، فاطمه سادات انوشا ، فاطمه سادات صالح آبادی و ملیحه شوشتری به مقامهای اول تا سوم دست یافتند.

همچنین در رشته 10 جزء قرآن كریم، خانم ها منیره حسین زاده - فاطمه خالقی – بتول رضایی و ' بهجه آسیون' عناوین اول تا چهارم را كسب كردند.

در این مراسم به نفرات برتر به رسم یادبود ، لوح تقدیر ، تندیس مسابقات و هدیه نقدی از پنج میلیون ریال تا یك میلیون و 500 هزار ریال اهدا شد.

نفرات برتر این مسابقات، به مسابقات كشوری قرآن كریم به نمایندگی از استان خراسان رضوی راه یافتند.

در سی و پنجمین مسابقات استانی قرآن كریم خراسان رضوی بیش از 600 نفر از عوامل قرآنی در سبزوار طی سه روز نوای دل انگیزقرآن كریم را زمزمه كردند و این خطه ولایتمدار رنگ و بوی قرآنی به خود گرفت.

در مراسم معرفی نفرات برتر قرآن كریم ، سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه ، استاندار خراسان رضوی ، فرماندار و امام جمعه سبزوار و اقشار مختلف این شهرستان شركت داشتند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.