اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 1 دي 1391 / کد مطلب: 4731 / نظرات: 0

استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:


برگزاری مسابقات قرآنی در سبزوار، فضای این خطه ولایتمدار را نورانی كرد


برگزاری مسابقات قرآنی در سبزوار فضای این خطه ولایتمدار را نورانی كرد  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت : برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن كریم استان خراسان رضوی در این شهرستان، فضای این خطه ولایتمدار را نورانی كرد.
  
 
به گزارش ایرنا، 'قاسم شعبانی عطار' جمعه شب در مراسم اختتامیه سی و پنجمین مسابقات قرآنی استان خراسان رضوی در محل جایگاه نماز جمعه سبزوار، افزود : این مسابقات خاطره ای به یاد ماندنی در تاریخ دیدار سربداران است كه به بركت نظام جمهوری اسلامی و خون شهیدان والا مقام رقم خورد.

وی اظهارداشت : به یقین این محفل قرآنی برای مردم ولایتمدار سبزوار خیر و بركت را به دنبال داشته و دارد و همگان از عطر و نورانیت كلام الهی بهره مند خواهند شد.

وی در پایان از نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه ، استاندار خراسان رضوی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، امامان جمعه شهرستان سبزوار و همه دست اندركاران سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن كریم خراسان رضوی قدر دانی كرد.

امام جمعه سبزوار هم در این مراسم برگزاری این محفل را منشا خیر و بركت دانست و گفت :برگزاری این برنامه ها و همایش های قرآنی تاثیر بسزایی در جامعه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در ادامه سخنان خود همچنین گوشه هایی از بركات و اهمیت قرآن كریم در جامعه را تشریح كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.