اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 1 دي 1391 / کد مطلب: 4729 / نظرات: 0

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه كشور در سبزوار اعلام کرد:


ایران پرچمدار عمل به قرآن در بین كشورهای اسلامی است


ایران پرچمدار عمل به قرآن در بین كشورهای اسلامی است  نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه كشور گفت : با یاری خداوند اكنون نظام جمهوری اسلامی ایران، پرچمدار قرآن در بین كشورهای اسلامی هم در بیان و هم در عمل است . 
  

به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا 'حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی ' جمعه شب در آیین اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم خراسان رضوی در سبزوار، افزود : این عمل به امر قرآن بود كه جمهوری اسلامی ایران به یاری مسلمانان و مظلومان فلسطین شتافت و آنان را كمك كرد تا بتوانند بر دشمن صهیونیستی غالب شوند.

وی اظهارداشت : به بركت قرآن همه شاهد بودند كه رژیم صهیونیستی بعد از 65 سال در جنگ هشت روزه غزه، سیلی محكمی خورد كه در عمر خود چنین ضربه ای را نخورده بود.

وی گفت : اگر اكنون می بینید كه جمهوری اسلامی ایران سردمداران كفر را نابود كرده و در مقابل آنان ایستاده و صادقانه از مظلومان شیعه و سنی دفاع می نماید به این دلیل است كه به قرآن عمل كرده و می كند.

حجت الاسلام محمدی افزود : همه مسلمانان جهان اگر عزت ، عظمت و شرافت می خواهند بایستی پیرو قرآن باشند و به تعالیم این كتاب عظیم الهی عمل كنند.

وی در ادامه به حضور 104 هزار نفر در مسابقات قرآنی دوره قبل در یكی از شهرستان های خراسان رضوی اشاره كرد و گفت : در آن مسابقات از مسوولان استانی خواسته شد تا این آمار را برای امسال به سه برابر افزایش دهند كه به لطف خداوند ، قرآن ، اهل بیت و تلاش و كوشش همه مدیران، این خواسته تحقق یافت.

وی گفت: 309 هزار نفر قاری و حافظ قرآن در سی و پنجمین دوره از مسابقات استانی قرآن كریم خراسان رضوی در رشته های مختلف در سبزوار شركت كردند كه تلاش مسوولان ، مدیران جامعه قرآنی و شركت كنندگان و علاقمندان قرآنی ستودنی است.

وی در پایان افزود: ظرفیت قرآن، ظرفیت عظیمی است و باید هر چه بیشتر از این سفره و مائده الهی بهره ببریم و نباید به این آمارها اكتفا كنیم و سال به سال بایستی شاهد رشد چشمگیر شركت كنندگان در محافل و مسابقات قرآنی باشیم .

سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم خراسان رضوی به مدت سه روز در دو بخش خواهران و برادران در رشته های قرائت ، ترتیل ، حفظ كل قرآن و حفظ 20 و 10 جزء قرآن در سبزوار جریان داشت.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.