اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 29 آذر 1391 / کد مطلب: 4717 / نظرات: 2

سرپرست بخشداری داورزن معرفی شد/


برای استقرار فرمانداری داورزن پیگیری فراوانی شده است


برای استقرار فرمانداری داورزن پیگیری فراوانی شده است      معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت :برای استقرار فرمانداری داورزن پیگیری های فراوانی انجام شده است .
   
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، مهندس قاسم شعبانی عطار روز چهارشنبه در مراسم معارفه سرپرست بخشداری داورزن ، افزود: در اولین ملاقات با استاندار جدید خراسان رضوی یكی از خواسته های مهم و بحق مردم داورزن ، استقرار فرمانداری داورزن اعلام شد.

وی در ادامه نهم دی روز بصیرت را یاد آور شد و گفت: اگر در سال 61 هجری امام حسین(ع) و یارانش به شهادت رسیدند مقصر اصلی را باید در بین خواص بی بصیرت باید جستجو كرد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار ایران را تنها كشور حامی اسلام و شریعت و حقوق بشر و آزادی عنوان كرد و گفت: كشورهای مظلوم عراق ، لبنان ، سوریه، فلسطین و عراق چشم انتظار یاری ما هستند.

وی در مورد تحریم ها افزود : در سخنان مسوولان كشوری نیز به خوبی روشن است كه تحریم های وارده علیه ایران به خاطر دستیابی به انرژی هسته ای نبوده بلكه آنان مخالف كمكهای ایران به كشورهای مسلمان است.

وی در ادامه با قدردانی از خدمات عباس شم آبادی بخشدار قبلی داورزن حسین ایثارگر را بعنوان سرپرست بخشداری داورزن معرفی كرد. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.