اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 29 آذر 1391 / کد مطلب: 4716 / نظرات: 0


تلفات امسال جاده های سبزوار نسبت به پارسال 58 درصد كاهش یافت


تلفات امسال جاده های سبزوار نسبت به پارسال 58 درصد كاهش یافت
 فرمانده پلیس راه سبزوار گفت: تلفات جاده ای این شهرستان طی هشت ماه گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال 58 درصد كاهش داشت.
   
  به گزارش سبزوارپیام به نقل ازایرنا،سرهنگ 'محمد ستوده ' روز چهارشنبه در جمع مسوولان اجرایی سبزوار افزود: در آبان ماه امسال نیز با 11 نفر كاهش تلفات جاده ای نسبت به زمان مشابه سال گذشته 79 درصد كاهش تلفات جاده ای را در این شهرستان داشتیم.

وی با بیان اینكه تدابیر خوب و تشدید عوامل كنترلی در معابر در كاهش تلفات جاده ای بسیار تاثیرگذار بوده است افزود: توجه به این عوامل موجب شد هر سال نسبت به سال گذشته با كاهش تلفات جاده ای روبرو شویم.

فرمانده پلیس راه سبزوار اظهارداشت: بیشترین حوادث در محور مشهد - تهران و به

دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان روی داده كه منجر به واژگونی شده است.

سرهنگ 'ستوده ' با بیان اینكه در همه نقاط حادثه خیز علائم هشدار دهنده نصب و این علائم آشكار سازی شده است افزود: ساماندهی توقفگاهها و تجهیز آنها به روشنایی و نصب چراغ های خورشیدی نیز از عوامل تاثیرگذار در كاهش حوادث بوده است.

وی افزود: در عرصه ترافیك سه عامل انسان ، راه و وسیله نقلیه تاثیرگذار است كه اگر این عوامل همسو حركت كنند، موجب كاهش تصادفات و ایمنی عبور و مرور می شوند.

فرمانده پلیس راه سبزوار همچنین آموزش ، مهندسی ترافیك و اجرای قوانین و مقررات را به عنوان سه ركن از اركان ترافیك عنوان كرد و گفت : آموزش را از مدارس بویژه مدارس واقع شده در حاشیه راه ها ، ادارات ، مساجد ، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی آغاز كرده و هدف قرار داده ایم .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.