اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 آذر 1391 / کد مطلب: 4702 / نظرات: 0


محسنی‌ثانی: آل‌خلیفه با نسخه حقوق بشری با انقلابیون مقابله می‌کند



عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اجازه راهپیمایی مخالفان در بحرین از سوی آل خلیفه، گفت: روندخاموش کردن اعتراضات مردمی در بحرین از سوی آل خلیفه خوشایند غرب نبوده و از این رو آل خلیفه سعی دارد با نسخه حقوق بشری جدید به شیوه خود در مقابل موج بیداری اسلامی قرار گیرد.

محمدرضا محسنی ثانی در گفت‌و گو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری خانه ملت، درخصوص صدور مجوز از سوی آل خلیفه برای اعتراضات مسالمت آمیز معترضان بحرینی، گفت: رژیم حاکم در بحرین به دنبال اجرای نسخه تجویز شده آمریکا است.

نماینده مردم سبزوار، جغتای ، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با بیان‌اینکه مردم بحرین به اعتراضات خود ادامه خواهند داد، تصریح کرد: رژیم آل خلیفه با صدور مجوز برای اعتراضات مسالمت آمیزبه دنبال فریب افکار عمومی این کشور است تا از این طریق به شیوه‌ای نو به دنبال سرکوب  مردم بحرین باشد.

وی ادامه داد: رژیم آل خلیفه با همکاری عربستان سعودی و همپیمانان غربی خود تاکنون هر اقدامی را برای سرکوب اعتراضات مردمی که به دنبال احقاق حقوق اولیه خود هستند انجام داده که موفق نبوده است.

نماینده اصولگرای مجلس نهم با تاکید بر اینکه استکبار جهانی پس از عدم موفقیت رژیم آل خلیفه در سرکوب اعتراضات مردمی موفق به پیچیدن نسخه حقوق بشری بحرین نشد، افزود: محاکمه کردن عوامل سرکوب‌ها در بحرین از سوی آمریکا نوع دیگری از فرافکنی غرب برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات آل خلیفه بود.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس، خاطر نشان کرد: روند خاموش کردن اعتراضات مردمی در بحرین از سوی رژیم آل خلیفه خوشایند غرب و همپیمانان آنها نبوده و از این رو سعی دارند با نسخه حقوق بشری به شیوه خود در مقابله با موج بیداری اسلامی قرار گیرند.

رژیم آل خلیفه در آخرین اقدام خود اعلام کرده مجوز اعتراض آمیز را به مخالفین خواهد داد و سران مخالفین را به گفت‌و گو دعوت کرده است



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.