اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 28 آذر 1391 / کد مطلب: 4697 / نظرات: 0

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار سبزوار


27 میلیارد و 783 میلیون ریال به ستاد مدیریت بحران سبزوار اختصاص یافت


27 میلیارد و 783 میلیون ریال به ستاد مدیریت بحران سبزوار اختصاص یافت
معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار سبزوار گفت: با توجه به خسارات سال گذشته در مجموع 27 میلیارد و 783 میلیون ریال به ستاد مدیریت بحران این شهرستان اختصاص یافته است.
 

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، 'قاسم شعبانی عطار' روز سه شنبه در نشست شورای اداری سبزوار افزود: از این مبلغ 26 میلیارد و 549 میلیون ریال به 31 پروژه عمرانی در سبزوار اختصاص یافته و مابقی برای خسارت دیدگان از حوادث طبیعی به صورت كمك بلاعوض و لوازم مصرفی پرداخت شده است.

وی با اشاره به نشست اخیر ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهركهای صنعتی خراسان در سبزوار با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: این نشست دستاوردهای ارزشمندی در حوزه صنعت، معدن و تجارت سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، ششتمد و داورزن داشت.

او در تشریح این دستاوردها افزود: به 32 واحد صنعتی این منطقه كه مشكل سرمایه در گردش داشتند، 114 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص داده شد.

وی گفت: همچنین با 10 مورد درخواست سرمایه ثابت به میزان 140 میلیارد ریال و استمهال بیمه و بدهی 10 واحد صنعتی و 6 واحد معدنی موافقت شد و دستور پرداخت حدود 254 میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه سرمایه صادر شد.

'شعبانی عطار' افزود: بیش از 17 هزار و 320 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده كه طی آن یك هزار و 127 پرونده به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال تشكیل و منجر به صدور حكم شده است.

وی به افتتاح 386 واحد مسكن مهر در سبزوار اشاره و ابراز امیدواری كرد قبل از پایان دولت دهم بقیه واحدهای مسكن مهر نیز مورد بهره برداری قرار گیرد.

او همچنین با اشاره به بارش نزولات آسمانی، میزان بارندگی سبزوار را از ابتدای سال زراعی تاكنون 8/55 میلیمتر عنوان كرد و اظهارداشت: این مقدار نسبت به سال گذشته 50 درصد كاهش و نسبت به دوره آماری 30 ساله 52 درصد افزایش داشته است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.