اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 28 آذر 1391 / کد مطلب: 4696 / نظرات: 1


سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در سبزوار آغاز شد


سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در سبزوار آغاز شد       سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی سه شنبه شب با شرکت 600 نفر از فعالان قرآنی از 27 شهرستان این استان در محل جایگاه نماز جمعه سبزوار در مراسمی با شکوهی آغاز شد.


به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، این مسابقات در چهار رشته ، قرائت ، ترتیل ، حفظ و مفاهیم قرآن کریم در بخش خواهران و برادران تا روز جمعه هفته جاری ادامه دارد و برگزیدگان به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم راه خواهند یافت .

در مراسم آغاز این مسابقات که شماری زیادی از قاریان ، حافظان ،اساتید و فعالان قرآنی ، روحانیون ،خانواده معظم شاهد، امام جمعه ،فرماندار ، مسوولان استانی و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم مومن سبزوار و شهرستان های اطراف حضور داشتند، ابوالفضل طبسی قاری نوجوان و برجسته سبزواری با قرائت زیبای خود معنویت خاصی به این محفل قرآنی بخشید.

بر پایه این گزارش : دبیر سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی و سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار در مراسم آغاز این مسابقات، گزارشی از روند آماده سازی برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی، ارایه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صفر پور گفت :برگزاری این مسابقات افتخاری است که نصیب مردم خطه ولایتمدار و مومن سبزوار شده و خاطره ای فراموش نشدنی برای مردم این سامان است.

وی افزود : این مسابقات در بخش برادران و خواهران در حسینیه باقرالعلوم (ع) و امامزاده کوشک سبزوار برگزار می شود و احاد مختلف مردم می توانند در این محافل قرآنی شرکت کنند.

وی گفت :برای برگزاری هرچه با شکوهتر این محفل قرآنی، چهار کمیته پشتیبانی و مالی ، محافل قرآنی و فوق برنامه ، فرهنگی و هنری و تبلیغات و فضا سازی تشکیل شده است.

مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی جمعه مصادف با اول دیماه سال جاری در محل جایگاه نماز جمعه سبزوار برگزار خواهد شد. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.