اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 آذر 1391 / کد مطلب: 4693 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:


همه امكانات برای برگزاری مسابقات قرآنی بسیج شده است


همه امكانات برای برگزاری مسابقات قرآنی بسیج شده است  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار سبزوار گفت : همه امكانات و دستگاه های اجرایی برای برگزاری سی و پنجمین مسابقات قرآنی استان خراسان رضوی در این شهرستان بسیج شده اند. 
   
 به گزارش ایرنا، مهندس 'قاسم شعبانی عطار ' روز دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی سبزوار افزود: برگزاری چنین مسابقاتی با این حجم و گستردگی منشاء خیر و بركات زیادی برای هر شهرستانی است و باید با تمام توان و امكانات این مسابقات در سطح بالا و در شان این خطه برگزار شود.

وی افزود: این رویداد فرهنگی توفیق بزرگی است كه نصیب همه مدیران و مردمان این دیار شده و لذا انتظار است با تعامل و همكاری همه مدیران ، اصحاب رسانه و هنر و مردم از این افتخار بزرگ، سربلند بیرون بیاییم.

وی با بیان اینكه حضور حداكثری مردم را در این مسابقات شاهد خواهیم بود، افزود : این روز تاریخی در تاریخ فرهنگی سبزوار به یاد همه مردم خواهد ماند.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف سبزوار در بخش های مختلف گفت : بایستی از فرصت هایی كه برای شركت كنندگان مسابقات قرآنی پیش می آید برای آشنایی و معرفی اماكن تاریخی ، فرهنگی و مذهبی سبزوار استفاده كنیم .

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار وِیژه سبزوار همچنین در این جلسه با گرامیداشت یاد شهید مفتح ،گفت: این شهید در دوران حیات خود منشاء بركات بسیار در حوزه و دانشگاه بود.

شعبانی عطار افزود: شهیدانی همچون مفتح، مطهری و بهشتی رسالت و نقش خود را به ویژه در قبل از پیروزی انقلاب به خوبی ایفا كردند.

سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآنی استان خراسان رضوی در سبزوار با بخش های مفاهیم ، ترتیل ، حفظ و قرائت از فردا شب بعد از نماز مغرب و عشا در جایگاه نمازجمعه این شهرستان آغاز و در روز های چهارشنبه و پنج شنبه در حسینیه باقرالعلوم و حسینیه امامزاده حسن كوشك ادامه می یابد.

مراسم اختتامیه این مسابقات نیز روز جمعه مصادف با اول دیماه بعد از نمازمغرب و عشا در جایگاه نماز جمعه سبزوار برگزار خواهد شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.