اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 27 آذر 1391 / کد مطلب: 4683 / نظرات: 0

بخشدار ششتمد:


شهر ششتمد عطر و بوی قرآنی به خود می گیرد


شهر ششتمد عطر و بوی قرآنی به خود می گیرد
حسین پور/بخشدار ششتمد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: همزمان با برگزاری مسابقات قرآن کریم در شهرستان سبزوار در شهر ششتمد نیز برنامه های قرآنی برگزار می شود و شهروندان ششتمدی امشب میزبان قاریان برجسته شهرستان و کشور هستند.
مهدی ترمئی افزود: برنامه ریزی لازم نیز صورت گرفته تا شهروندان ششتمدی که علاقه مندی زیادی دارند تا از برنامه های قرآنی در سبزوار بهره مند شوند نیز بتوانند حداقل در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات شرکت نمایند.
وی ادامه داد: خوشبختانه مردم شهر ششتمد که مفتخر به تقدیم اولین شارح نهج البلاغه به جهان تشیع هستند پیوندی ناگسستنی با قرآن و معارف قرآنی دارند.
بخشدار ششتمد با اشاره به هدف از برگزاری اینگونه محافل گفت: محافل انس با قرآن ، فضاي قرآني در جامعه ایجاد می کند و استفاده از ابعاد ديني، علمي و اعتقادي قرآن را گسترش می دهد.
ترمئی اظهارداشت: اين محفل با هدف آشنا كردن نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌هاي اسلامي، قرآني و پيروي از آموزه‌هاي قرآني در شهرششتمد برگزار مي‌شود که خوشبختانه در برنامه های قرآنی ما شاهد حضور جوان زیادی هستیم.
وی انس با قرآن را هدايت‌كننده دانست و گفت: محافل قرآني و مذهبي در روشنگري قشر عظيم جوانان بسیار مؤثر است،
بخشدار ششتمد افزود: بی شک حضور جوانان در اينگونه محافل روشنگري، هدايت و بيداري آنان را نسبت به بسياري از مسائل به دنبال دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.