اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 26 آذر 1391 / کد مطلب: 4679 / نظرات: 1


امام جمعه ششتمد : ما هرچه داریم از بركات خون شهدای عزیز است


امام جمعه ششتمد : ما هرچه داریم از بركات خون شهدای عزیز است   امام جمعه ششتمد  گفت :نظام ما ،خون بهای شهداست و ما هر چه داریم از بركات خون این عزیزان است .
   به گزارش  سبزوارپیام به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم روز یكشنبه در جمع مسوولان ادارات ششتمد همچنین در مورد اخلاق مدیریتی افزود: اخلاق در زندگی شخصی و اداری نقش بسزائی دارد.

وی افزود: توجه به این مهم یك توصیه دینی است و آنچه كه باعث شده در صدر اسلام شاهد گسترش سریع رسالت پیامبر گرامی(ص) اسلام باشیم اخلاق نیكوی آن حضرت بود.

وی افزود: در قرآن نیز به اخلاق نیكوی پیامبر اشاره شده و حال آنكه اخلاق در سیره پیامبران و ائمه اطهار(ع) تأثیر داشته است پس در مدیریتهای خرد نیز تأثیر فراوانی دارد.

وی ادامه داد: اخلاق در مدیریت راه را برای ما هموار می كند و باعث كسب محبوبیت اجتماعی انسان می شود به گونه ای كه انسان خوش اخلاق را همه دوست دارند و مدیر موفق كسی است كه با نفوذ بر دلها مدیریت كند.

امام جمعه ششتمد افزود: یكی دیگر از بركات اخلاق مدیریتی ترویج نیكی هاست و مدیران با اخلاق خوب خود می توانند برنامه هایشان را اجرا كنند.

حجت الاسلام ثباتی مقدم گفت: یكی از مهم ترین بركات اخلاق در مدیریت خوش بینی مردم به نظام و دین است زیرا مردم از نظام اسلامی ما را می بینند و ما نباید به گونه ای رفتار كنیم كه باعث بدبینی مردم به نظام شویم.

وی بیان كرد: نظام ما خون بهای شهداست و ایجاد كوچكترین خدشه در نظام لطمه به خون شهداست.

وی گفت: مدیران بایستی شرح صدر داشته باشند و با گسترش افق عقل خود و شرح صدر، قلب خود را نرم كنند تا بتوانند بعنوان یك مدیر در جامعه اسلامی فعالیت كنند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.