اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 26 آذر 1391 / کد مطلب: 4675 / نظرات: 0


شركت بانوان در مسابقات و محافل قرآنی، بركات فراوان دارد



دبیر كمیته بانوان سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم گفت: شركت بانوان در محافل و مسابقات قرآنی بركات فراوانی به همراه دارد.
 به گزارش سبزوارپیام ،معصومه علی آبادی روز یكشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از آنجایی كه بانوان در جایگاه مادر و همسر نقش قاطعی در تربیت فرزندان و جهت دهی به مسیر زندگی خانوادگی دارند، با جذب شدن به فعالیت های قرآنی می توانند مسیر صحیح را پیش پای خانواده های خود قرار دهند.

وی گفت: تحقق این هدف مستلزم آن است كه هنگام برگزاری مسابقات و جشنواره های قرآنی، از برنامه های فرهنگی جذاب و متنوع آن بهره مطلوب گرفته شود.

علی آبادی افزود: كمیته بانوان سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم در سبزوار این هدف را مد نظر قرار داده است.

وی به تعدادی از برنامه های این كمیته اشاره كرد و گفت: برگزاری سه نمایشگاه زینت زن، نمایشگاه شهدای ترور، نمایشگاه هنرهای تجسمی با مضامین قرآنی، ارائه مشاوره های مذهبی به شركت كنندگان، حفظ و روخوانی قرآن و نهج البلاغه توسط نونهالان سه ساله و برگزاری كارگاههای تخصصی پیرامون قرآن و معارف دینی از جمله برنامه هایی است كه در طول روزهای برپایی مسابقات قرآن كریم در سبزوار در محل برگزاری مسابقات و خوابگاه های شركت كنندگان به اجرا در خواهد آمد.

وی ابراز امیدواری كرد با تدابیر اندیشیده شده، بانوان فعال قرآنی استان خراسان رضوی در طول مدت حضور خود در سبزوار روزهای خاطره انگیز و مفیدی را تجربه كنند.

سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم 28 آذر ماه جاری در سبزوار آغاز می شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.