اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 25 آذر 1391 / کد مطلب: 4668 / نظرات: 0


برگزاری مسابقات قرآنی ثمرات معنوی فراوانی دارد


برگزاری  مسابقات قرآنی ثمرات معنوی فراوانی دارد نماینده مردم شهرستانهای سبزوار،جوین،جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی گفت : اگر قرآن را سرلوحه کار خود قرار دهیم جامعه ای عاری از ناهنجاریها و ناملایمات خواهیم داشت .

 مهندس رمضانعلی سبحانی فر،  در خصوص برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی استان خراسان رضوی در سبزوار، برگزاری این مسابقات در این شهرستان را فرصت خوبی دانست و تصریح کرد : قطعا برگزاری چنین مسابقاتی ثمرات معنوی فراوانی هم دارد .

وی با اشاره به اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار به عنوان متولی برگزاری این مسابقات اذعان کرد :امیدواریم همچون گذشته این نهاد در بحث قرآنی و فرهنگ قرآنی پیشقدم بوده و کمکهای لازم را انجام دهد .

وی به عنوان نماینده مردم سبزوار از دستگاههای اجرایی خواست تا نهایت همکاری را جهت تسریع و تسهیل امور این ستاد قرآنی داشته باشند .

این نماینده مردم سبزوار درمجلس شورای اسلامی به پیشینه فرهنگی و مذهبی این شهرستان پرداخت و خاطرنشان کرد : برگزاری چنین مسابقاتی در این شهرستان با سابقه فرهنگی و مذهبی اش و وجود مشاهیر فراوانش اثرات بسزایی خواهد داشت .

وی با اشاره به کسب رتبه های برتر استانی ، کشوری و حتی جهانی قرآنی توسط سبزواریها در حال حاضر ابراز داشت : این مفاخر نشان از پیشینه وغنای مذهبی و فرهنگی این مرزوبوم است .

مهندس سبحانی فر در خصوص برگزاری اینگونه مسابقات و بسترهای لازم گفت : اینگونه مسابقات در چنین سطح وسیعی نیاز به سازوکارهای فراوان و امکانات زیادی دارد که امیدواریم به بهترین شکل این دوره از مسابقات در سبزوار برگزار شود .

وی همچنین وضعیت قرآنی سبزوار را مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد : با وجود مفاخر قرآنی آینده خوبی برای وضعیت قرآنی این شهرستان پیش بینی می شود .

وی ضمن تاکید بر اینکه علاوه بر آموختن قرآن باید به آن عمل هم بکنیم ، تصریح کرد : باید قرآن در روح و جسم ما ریشه داشته باشد که امیدوارم قرآنی زندگی کرده و قرآنی هم بمیریم .

در این دوره ار مسابقات بیش از 500 شرکت کننده در گروه سنی 16 سال به بالا از 27 شهرستان استان خراسان رضوی با یکدیگر به رقابت می پردازند . 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.