اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 25 آذر 1391 / کد مطلب: 4663 / نظرات: 0

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی سبزوار


روزانه 65 هزارمسافر توسط ناوگان اتوبوسرانی در سبزوار جابجا می شوند


روزانه 65 هزارمسافر توسط ناوگان اتوبوسرانی در سبزوار جابجا می شوند   مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی سبزوار گفت: روزانه حدود 65 هزار نفر از شهروندان سبزواری توسط ناوگان حمل و نقل این سازمان جابجا می شوند.
   
به گزارش سبزوارپیام 'محمد حسن پوركاوه ' عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این سازمان با 156 دستگاه اتوبوس و 111نفر پرسنل در شبكه خطوطی با طول حدود 600 كیلو متر فعالیت می كند.

وی تعداد خطوط اتوبوسرانی فعلی سبزوار را 40 خط ذكر كرد و گفت 13 خط از این خطوط در شهر و مابقی در حومه شهر سبزوار فعالیت می كنند.

وی اضافه كرد: این در حالی است كه سازمان اتوبوسرانی سبزوار در سال 1371 فعالیت خود را با 28 دستگاه اتوبوس و 10 نفر پرسنل آغاز كرد .

وی اظهار داشت : در راستای واگذاری امور به مردم و اجرای اصل 44 قانون اساسی ، 40 درصد از خطوط اتوبوسرانی این شهر به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی افزود : از ابتدای سال جاری تاكنون پنج دستگاه اتوبوس برای خدمات دهی به روستاهای چشام ، نامن ، رباط سرپوش و زعفرانیه سبزوار به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی سبزوار همچنین گفت : با توجه به گسترش فیزیكی شهر و دایره خدمات رسانی به مردم ، این سازمان حداقل به 25 دستگاه اتوبوس دیگر نیاز دارد.

وی با اشاره به مكاتبات و پیگیری های انجام شده با سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور در خصوص واگذاری اتوبوس، ابراز امیدواری كرد با همكاری مسوولان این نیاز مرتفع شود.

مهندس پوركاوه با بیان اینكه سال گذشته و امسال هیچ اتوبوسی به این سازمان واگذار نشده ، اظهار داشت : برای مناطقی مانند جنوب غرب توحیدشهر ( محل احداث مسكن مهر سبزوار) و شمال خیابان رازی و شرق 40 متری دوم نیاز هست كه اتوبوس برای خدمات دهی به این مناطق واگذار شود .

وی تقویت خطوط اتوبوسرانی را از برنامه های این سازمان عنوان كرد و گفت : خطوط توحید شهر ، خط 10 ، پنج و 9 شهر سبزوار نیاز به تقویت دارند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.