اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 25 آذر 1391 / کد مطلب: 4661 / نظرات: 0


همزمان باسی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی استان خراسان رضوی سه نمایشگاه در سبزوار برگزار می شود



 به گزارش سبزوارپیام، فهیمه محسنی ثانی در  گفت و گو با ایسنا با اشاره به برپایی این دوره از مسابقات از 28 آذرماه لغایت اول دی ماه در سبزوار افزود: این نمایشگاه‌ها شامل "زینت زن" در مورد عفاف و حجاب ،"هنرهای تجسمی" و " شهدای ترور" است .

وی با بیان اینکه دو نمایشگاه"زینت زن"و"شهدای ترور" همزمان با برگزاری این دوره از مسابقات دایر می شود، به ترتیب محل برگزاری این نمایشگاه‌ها را محوطه امامزاده حسن کوشک و محل خوابگاه خواهران "بانو نرجس شریعتی" این شهرستان اعلام کرد .

وی افتتاحیه نمایشگاه "هنرهای تجسمی "را همزمان با اختتامیه این دوره از مسابقات دانست و تصریح کرد: این نمایشگاه از اول دی ماه به مدت یک هفته در موسسه خورشید رضوان این شهرستان برای بازدید عموم برگزار می‌شود .

محسنی ثانی در ادامه از دیگر برنامه های جانبی این کمیته را برگزاری کارگاه‌های مشاوره قرآنی و کارشناسی قرآنی در محل خوابگاه خواهران شرکت کننده در این دوره از مسابقات برشمرد .

وی برگزاری کارگاه آموزشی نغمات و قرائت را دیگر برنامه پیش بینی شده در این کمیته اعلام و اضافه کرد: این برنامه و همچنین محفل انس با قرآن در محل مسجد الزهرای این شهرستان برگزار می شود .

مسوول کمیته خواهران این دوره از مسابقات همچنین ضمن اشاره به شروع فعالیت این کمیته از یک ماه گذشته، محل مسابقات، محل نمایشگاه‌ها و خوابگاه‌ها را از تقسیم کاری این کمیته جهت ارائه بهتر خدمات به شرکت کنندگان قرآنی این دوره از مسابقات عنوان کرد .

لازم بذکر است افتتاحیه و اختتامیه مرحله استانی سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در شهرستان سبزوار از 28 آذرماه لغایت اول دی ماه در محل جایگاه نماز جمعه شهرستان سبزوار برگزار می شود .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.