اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 25 آذر 1391 / کد مطلب: 4657 / نظرات: 1

مدرسی پور معاون فرماندار سبزوار/


تمام امكانات برای برگزاری مسابقات قرآن كریم بكار گرفته شده است


تمام امكانات برای برگزاری مسابقات قرآن كریم بكار گرفته شده است  معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سبزوار گفت : از تمام ظرفیت های این شهرستان برای برگزاری با شكوه مسابقات استانی قرآن كریم در سبزوار استفاده شده است. 
   
 به گزارش سبزوار پیام رضا مدرسی پور امروز در حاشیه بازدید از محل دبیرخانه سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم در سبزوار در گفت و گو با ایرنا افزود : برگزاری این مسابقات فرصت معنوی خوبی برای شهرستان است تا از بركات وخیرات آن نهایت استفاده نصیب مردم شود.

وی در ادامه گفت : همكاری تمامی نهادهای اجرایی سبزوار با این برنامه تا كنون مثبت بوده و امید می رود تا انتها با وفاق و همدلی خوبی كه بین ادارات و اعضای ستاد اجرایی وجود دارد ، شاهد برگزاری مطلوب این مسابقات استانی در سبزوار باشیم.

مدرسی پور اظهار داشت : با این نگاه به میزبانی مسابقات استانی قرآن كریم وارد شده ایم كه ضمن بهره مندی از فیوضات معنوی بتوانیم پس از نشان دادن توانمندی های شهرستان ، در آینده میزبان مسابقات و جشنواره های كشوری در سبزوار باشیم.

وی ادامه داد : یكی از اهداف مهمی كه در مجموعه شهرستان دنبال می شود این است كه صرفاً به برگزاری خوب مسابقات معطوف نباشیم ، بلكه به دنبال آن هستیم كه در روزهای حضور میهمانان برجسته قرآنی از استان و كشور در سبزوار نهایت بهره برداری معنوی برای تمام شهروندان سبزوار حاصل شود.

این مسوول بیان كرد : برای تحقق همین هدف كمیته فوق برنامه و محافل قرآنی كه در ستاد اجرایی این مسابقات تشكیل شده است ، برگزاری چندین محفل انس با قرآن و پرسش و پاسخ های قرآنی را در سطح شهرستان تدارك دیده اند كه در این محافل داوران برجسته و سرآمدان علوم قرآنی حضور خواهند یافت.

معاون فرماندار سبزوار، همچنین به نقش با اهمیت رسانه ها در اطلاع رسانی سریع و صحیح از سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم و برنامه های جانبی آن تأكید كرد.

او گفت : خبرنگاران و اصحاب رسانه اعم از روزنامه ها ، خبرگزاری ها و صداوسیما می توانند در آگاه سازی عموم مردم از نحوه و چگونگی اجرای محافل قرآنی و بهره برداری كافی مردم از این برنامه ها به ستاد اجرایی مسابقات یاری برسانند. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.