اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 23 آذر 1391 / کد مطلب: 4650 / نظرات: 1

لیگ برتر كشتی آزاد كشور (جام ولایت )


تیم كشتی ثامن الحجج (ع) سبزوار مقابل پرسپولیس جویبار به پیروزی رسید


تیم كشتی ثامن الحجج ع سبزوار مقابل پرسپولیس جویبار به پیروزی رسید     در راستای رقابت های هفته اول از دور برگشت لیگ برتر كشتی آزاد كشور (جام ولایت ) تیم كشتی موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار در مقابل تیم پرسپولیس جویبار به پیروزی رسید.
   به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، تیم های كشتی آزاد موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار و پرسپولیس جویبار در هفته اول از دور برگشت لیگ برتر كشتی گروه A این مسابقات عصر پنجشنبه در سالن سربداران سبزوار با حضور بیش از چهار هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند كه كشتی گیران تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار با نتیجه5 بر 2 از سد تیم مهمان خود (پرسپولیس جویبار) گذشتند.

تیم ثامن ‌الحجج (ع) با حضور ملی ‌پوشان خود 'حسن رحیمی' و 'مهدی تقوی' و كشتی‌ گیر گرجستانی 'داوید خوتسیاشویلی'، با هدایت 'محسن كاوه' توانست پرسپولیس جویبار را كه 'محمدی' هدایت آن را برعهده داشت، در سالن سربداران سبزوار شكست دهد.

در نتایج انفرادی این مسابقات، در وزن 55 كیلو گرم 'حسن رحیمی' از تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار، در وزن 60 كیلو گرم 'اوپان سات' كشتی گیر روس از تیم پرسپولیس جویبار، در وزن 66 كیلو گرم 'مهدی تقوی'، در وزن 74 كیلو گرم 'داوید خوتسیاشویلی' و در وزن 84 كیلو گرم 'احسان امینی' هر سه از تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار به پیروزی رسیدند.

در وزن 96 كیلو گرم نیز 'عباس تهان' كشتی گیر تیم پرسپولیس جویبار و در وزن 120كیلو گرم 'فردین معصومی' از تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار بر حریفان خود پیروز شدند.

در این رقابت بهمن طالبی از تهران، محمد عادل ‌پور از زنجان، اصغر محمدی از تهران، فریدون عابدین نژاد از البرز و سهراب دهقان از تهران قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

ناظر فدراسیون و سرپرست این دیدار رضا غلامی از تهران، نماینده فدراسیون و هیأت كشتی استان خراسان رضوی نیز علی بامشكی بودند.

تیم كشتی ثامن الحجج (ع) سبزوار در اولین بازی خود در دور رفت لیگ برتر كشتی آزاد كشور با نتیجه 4 بر 3 تیم پرسپولیس جویبار را در جویبار شكست داده بود.

سبزوار دور رفت لیگ برتر آزاد كشتی ایران را با دو پیروزی و یك شكست، به پایان رساند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.