اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 23 آذر 1391 / کد مطلب: 4647 / نظرات: 0


هدف از مسابقات قرآنی انس و الفت بیشتر مردم با قرآن كریم است


   مدیراجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم در سبزوار گفت: هدف از برگزاری اینگونه مسابقات، انس و آشنایی بیشتر عموم مردم با معارف دینی و آموزه های اصیل قرآنی است.
  به گزارش سبزوارپیام،  علیرضا رادمان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این مسابقات فرصت خوبی برای مردم شهرها و روستاهای این شهرستان است تا حضور قرآن كریم را بیش از پیش در فضای عمومی شهر و دیار خود احساس كرده و از برگزاری این محافل قرآنی بهره معنوی ببرند.

وی گفت: اولین اقدام برای برگزاری هرچه باشكوهتر مسابقات استانی قرآن كریم در سبزوار، تشكیل ستاد اجرایی بود كه این مهم در روزهای گذشته انجام شد.

رادمان افزود: نیروهای موجود در ستاد اجرایی در پنج كمیته اجرایی و پشتیبانی، محافل قرآنی و فوق برنامه، فرهنگی و هنری و مسابقات، روابط عمومی و تبلیغات و كمیته بانوان سازماندهی شده و مسوول و دبیر هر یك از كمیته ها مشخص شده است.

او اظهار داشت: هریك از كمیته ها، آمادگی دارند كه در مورد فعالیت های خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه همكاری های لازم را به عمل آورند.

مدیر اجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم در سبزوار همچنین از همكاری خوب دستگاه های اجرایی شهرستان قدردانی كرد.

این مسابقات اواخر آذر ماه جاری در سبزوار برگزار می شود




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.