اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 23 آذر 1391 / کد مطلب: 4646 / نظرات: 1

یک مسئول :


استان قطب برگزاری محافل قرآنی و مذهبی كشور است


استان قطب برگزاری محافل قرآنی و مذهبی كشور است      دبیركمیته اجرایی و پشتیبانی سی وپنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم در سبزوار گفت : خراسان رضوی با بهره گیری از وجود بارگاه ملكوتی ثامن الحجج (ع) همواره به عنوان یكی از قطب های اصلی برگزاری محافل قرآنی ومذهبی كشور بوده است.
به گزارش سبزوارپیام،سیدحسین پورسجادی روز پنجشنبه درگفتگو با خبرنگاران افزود: علاوه بر برگزاری محافل قرآنی متعدد ، استقبال مردم این استان از محافل قرآنی نیز مثال زدنی است و همواره در اكثر جشنواره ها و مسابقات قرآنی برگزار شده در سطح كشور رتبه های مناسبی نصیب خراسان رضوی شده است.

وی گفت: همین نقش و اهمیت استان در برگزاری محافل قرآنی موجب شده است در كنار اداره كل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی، استانداری نیز بطور مستقیم بر اجرای هرچه با شكوه تر مسابقات استانی قرآن كریم در سبزوار نظارت داشته باشد.

او افزود: در همین راستا فرماندار سبزوار ریاست سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم را برعهده گرفته و تمام دستگاه های اجرایی و مراكز فرهنگی و مذهبی سبزوار با ستاد اجرایی این مسابقات همكاری مطلوبی داشته اند.

پورسجادی گفت: پنج واحد تداركات، اسكان، انتظامات، نقلیه، تغذیه و پذیرایی به صورت زیرمجموعه هایی از كمیته اجرایی و پشتیبانی سی وپنجمین دوره از مسابقات استانی قرآن كریم برای خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به عوامل اجرایی و میهمانان این مسابقات تشكیل شده است.

وی افزود: اداره آموزش و پرورش شهرستان سبزوار همكاری خوبی در زمینه اسكان میهمانان شركت كنندگان در این مسابقات به عمل آورده كه به موجب آن ، خوابگاه دانش آموزی حضرت نرجس (س) برای اسكان بانوان و خوابگاه دانش آموزی باقرالعلوم (ع) برای اسكان مردان اختصاص یافته است.

پورسجادی اظهار داشت : در زمینه حمل و نقل درون شهری نیز هماهنگی های لازم با شركت اتوبوسرانی سبزوار و مسوولان شهرستان به عمل آمده است.

سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم از 28 آذر ماه جاری در سبزوار برگزار می شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.