اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 23 آذر 1391 / کد مطلب: 4641 / نظرات: 0

کلاته بر ذخیره سازی سوخت در مدارس تاکید کرد/


قطع آب،برق،گاز و تلفن ادارات،بایدباهماهنگی فرمانداری باشد


قطع آببرقگاز و تلفن اداراتبایدباهماهنگی فرمانداری باشد  معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: محوریت كار در نظام آموزش و پرورش، توجه به قرآن و عترت است. 
   
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا،احمد ذوقی در نشست شورای آموزش و پرورش سبزوار افزود: این برای ما افتخار بزرگی است كه بتوانیم در راستای مباحث قرآنی قدم برداریم.

وی گفت: از دیگر مسایلی كه سیستم آموزش و پرورش ما باید به آن توجه نشان دهد، این است كه دانش آموزان به صورت متوازن رشد پیدا كنند.

ذوقی افزود: امروز به راه انداختن جنگ روانی، جنگ اقتصادی و مقابله با پیشرفت علمی كشور سه خطری است كه نظام اسلامی ما را تهدیدمی كند و برای مقابله با این تهدیدها آموزش و پرورش باید در هر سه زمینه وارد كار شود.

معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: آموزش و پرورش در زمینه بصیرت افزایی اقدامات خوبی انجام داده كه با حضور و همكاری بیشتر دستگاه های اجرایی مختلف این اقدامات گسترش بیشتری خواهد یافت.

وی به اهمیت به روز بودن معلمان، مدیران و سایر دست اندركاران امور آموزشی تأكید كرد و گفت: امروز جوانان و نوجوانان ما با كامپیوتر و كاربردهای آن آشنا شده و از آن استفاده می كنند و در چنین شرایطی معنا ندارد كه یك معلم ، مدیر و سایر دست اندركاران مدرسه نسبت به كامپیوتر شناخت و اشراف كافی نداشته باشند.

ذوقی همچنین بر ضرورت جذب نیروی آموزش و پرورش به شكل بومی و منطقه ای تأكید كرد و افزود: اگر نیروهای شاغل در آموزش و پرورش از مردم بومی همان شهر و شهرستان باشند، خیلی بهتر مشكلات و نیازهای آموزشی منطقه را می شناسند و متناسب با آن برنامه ریزی می كنند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار سبزوار نیز در این نشست گفت : با توجه به اهمیت اساسی كه نظام آموزش و پرورش برای هر جامعه ای دارد ، دستگاههای اجرایی كمك به آموزش وپرورش را نباید یك حركت فوق العاده از جانب خود بدانند ، بلكه این وظیفه كوچك هر یك از دستگاه های اجرایی است.

محمد كلاته افزود: براساس دستورالعملی كه به فرمانداری رسیده است، هیچ یك از دستگاه های خدمات رسان نظیر شركتهای برق، آب و فاضلاب، گاز و مخابرات نباید نسبت به قطع خدمات خود در دستگاه های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش اقدام كنند و باید قبل از هر اقدام با فرمانداری هماهنگی نمایند.

وی همچنین به ذخیره سازی سوخت در مدارس سبزوار، داورزن، ششتمد و روداب، تاكید كرد.

او از اجرای موفقیت آمیز نظام جدید آموزشی در مدارس سبزوار خبر داد و گفت: چون امسال سال اول اجرای این طرح بود، ممكن است در برخی مناطق مشكلاتی در اجرای صحیح آن پیش بیاید كه این اشكالات در سالهای بعد رفع خواهد شد.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.