اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 آذر 1391 / کد مطلب: 4591 / نظرات: 2

امام جمعه شهرستان داورزن:


محاسبات غلط رژیم صهیونیستی شكست فاحش آنها را به دنبال داشت


محاسبات غلط رژیم صهیونیستی شكست فاحش آنها را به دنبال داشت    
 امام جمعه شهرستان داورزن گفت :محاسبات غلط رژیم صهیونیستی و حمله مجدد به غزه ، شكست فاحش آنها را به دنبال داشت.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن افزود: رژیم اشغالگر قدس در پی كینه ها و عقده های انباشته شده پس از شكست ها فاحش جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه نوار غزه ،می خواست عقده گشایی كند كه باردیگر اشتباه كرد.

وی گفت: نیروی مقاومت طی هشت روزه مقاومت خود رژیم صهیویستی را عقب راند و حمله نیروهای مقاومت موجب شد كه امنیت روحی و روانی از یهودیان ساكن در فلسطین اشغالی گرفته شود.

وی اظهارداشت: نیروی مقاومت، تغییر موازنه را با شلیك موشك رقم زد و آنها نتیجه گرفتند كه موشك جواب موشك است و با ستمگر باید با زبان خودش جواب داد.

وی افزود: این بار صهیونیست ها وحشت زده شدند و پنجه محكم مقاومت و حماس و مردم غزه بر گلو و صورت كریه المنظر آنها فرود آمد و قدرت نفس كشیدن و مانور را از رژیم صهیونیستی گرفت و مجبور به صلح شد.

امام جمعه داورزن در ادامه گفت :دولت های به ظاهر مسلمان باید از زیر یوغ استعمار و استكبار و صهیونیزم خارج شوند و از ملت های مسلمان خود حمایت كنند و دست از خیانت بردارند.

حجت الاسلام مداحی همچنین در مورد روش های امر به معروف و نهی از منكر هم مطالبی بیان كرد.

وی همچنین به روز معرفی عراق به عنوان آغاز گر جنگ از سوی سازمان ملل متحد اشاره كرد و گفت :این اعلام عمومی نتایج بالقوه ،فراوانی را برای ما می توانست داشته باشد




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.