اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 آذر 1391 / کد مطلب: 4589 / نظرات: 0


محمدرضا محسنی ثانی : رسیدگی به لایحه گذرنامه هفته آینده نهایی می‌شود


محمدرضا محسنی ثانی : رسیدگی به لایحه گذرنامه هفته آینده نهایی می‌شود  
رئیس کارگروه امنیت مجلس با بیان اینکه امیدوارم که بررسی این لایحه در جلسه هفته آینده نهایی شود، افزود: تشکیل کارگروه بسیج در این کمیسیون به تصویب رسیده است که مقرر شده فعالیت خود را به زودی آغاز کند.

به گزارش سبزوارپیام ، محمدرضا محسنی ثانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت درباره دستور کار هفته آینده کارگروه امنیت، گفت: هم اکنون بررسی لایحه گذرنامه چندین جلسه را به خود اختصاص داده و این موضوع پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدوارم که بررسی این لایحه در جلسه هفته آینده نهایی شود.

وی درباره آخرین وضعیت پروند ستار بهشتی تصریح کرد: با توجه به اینکه در جلسه اولیه رسیدگی به این پرونده دادستان تهران تهران، مسئولان ناجا، پلیس فتا و پزشکی قانونی حضور داشتند و مهدی دواتگری ماموریت پیدا کرد تا با سابقه قضاوت خود این پرونده را دنبال کند، نتایج بررسی ها بسیار مفید بود که برخی مطالب آن در نشست خبری محسنی اژه ای بیان شد.

محسنی ثانی با بیان اینکه در بررسی این پرونده قصور و اهمال کاری هایی انجام گرفته است، تاکید کرد: آنچه که باعث مرگ وی شده است از نظر پزشکی قانونی و در بررسی ها ضرب و شتم تائید نشده است اما در نهایت کوتاهی هایی صورت گرفته است که باید پیگیری های لازم در این زمینه انجام بگیرد.

رئیس کارگروه امنیت کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس درباره تشکیل کارگروه بسیج در این کمیسیون، یادآور شد: تشکیل کارگروه بسیج در این کمیسیون به تصویب رسیده است که مقرر شده تا فعالیت خود را به زودی آغاز کند اما هنوز رئیس این کمیته مشخص نشده است./



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.