اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 آذر 1391 / کد مطلب: 4577 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:


سبزوار برای میزبانی مسابقات قرآنی آمادگی كامل دارد


سبزوار برای میزبانی مسابقات قرآنی آمادگی كامل دارد    
معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار از آمادگی كامل این شهرستان برای میزبانی از بزرگترین رویداد قرآنی خراسان رضوی خبر داد.
   
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا، قاسم شعبانی عطار چهارشنبه شب در جلسه ای با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری سبزوار ،افزود : افتخار می كنیم كه افتخار میزبانی از سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی خراسان رضوی كه بیشترین میزان مشاركت كنندگان را خواهد داشت ، نصیب شهرستان ما شده است.

وی همچنین از مجموعه استانداری و به ویژه سردار غفاری معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی، اداره كل اوقاف و امور خیریه و سایر مسوولان استانی به دلیل اینكه فرصت مهم میزبانی از مسابقات استانی قرآن را در اختیار سبزوار گذاشته اند، قدردانی كرد.

شعبانی در ادامه به ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در ستاد اجرایی پرداخت و اظهار داشت : از نخستین روزهایی كه قرار شد سبزوار میزبان مسابقات قرآنی استان باشد تمامی امكانات اداری شهرستان بسیج شدند تا این برنامه به بهترین شكل ممكن، اجرا شود.

وی گفت : در همین راستا از ابتدا تا كنون پنج جلسه كاری با اعضای ستاد اجرایی و مسوولان شهرستان به منظور زمینه سازی و توزیع مسوولیت های برگزار شده است.

وی همچنین تاریخ برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی استان خراسان رضوی را از 27 آذر تا اول دی ماه سال جاری اعلام كرد و گفت : این دوره از مسابقات در میان شركت كنندگان بالای 16 سال انجام خواهد شد. وی اعلام كرد: از 27 شهرستان استان خراسان رضوی در مجموع بیش از 600 شركت كننده در این مسابقات حضور خواهند یافت.

این مسوول در ادامه وظایف و مسوولیت های هر دستگاه اجرایی شهرستان را عنوان كرد و به اعضای حاضر در جلسه این اطمینان را داد كه با توجه به ظرفیت های بالای فرهنگی سبزوار ، مرحله نهایی سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم ، با بهترین شكل ممكن در این شهرستان برگزار شود.

در جلسه ستاد هماهنگی سی وپنجمین دوره مسابقات قرآن كریم استان خراسان رضوی در شهرستان سبزوار، گنابادی نژاد مدیركل اوقاف و امور خیریه استان ، موسویان مدیركل امور اجتماعی و سازمان های مردم نهاد استانداری خراسان رضوی ، و تعدادی دیگر از مسوولان استانی و شهرستانی حضور داشتند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.