اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 آذر 1391 / کد مطلب: 4574 / نظرات: 4

رییس فرودگاه سبزوار:


مسوولان برای اعزام زائران عتبات عالیات از شهرهای غرب خراسان رضوی برنامه ریزی كنند


مسوولان برای اعزام زائران عتبات عالیات از شهرهای غرب خراسان رضوی برنامه ریزی كنند   
 رییس فرودگاه سبزوار از مسوولان سازمان حج و زیارت خراسان رضوی خواست برای اعزام زائران شهرستان های غرب خراسان رضوی از فرودگاه سبزوار برنامه ریزی كنند.
  
به گزارش سبزوار پیام ،' علی همتی ' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : در حال حاضر روزهای چهارشنبه  هر دو هفته یكبار از فرودگاه سبزوار برای عتبات عالیات پرواز انجام می شود.

وی با اشاره به آغاز پرواز به عتبات عالیات از22 بهمن سال گذشته تا كنون ، افزود : در مجموع چهار هزار و 773 نفر از فرودگاه سبزوار به عتبات عالیات اعزام شدند.

رییس فرودگاه سبزوار همچنین اظهار داشت: از ابتدای امسال 453 پرواز داخلی انجام شد كه طی آن 35 هزار و 637 مسافر تا پایان آبان ماه از فرودگاه سبزوار جابجا شدند.

همتی به مزایای فرودگاه سبزوار اشاره كرد و گفت : فاصله نزدیك این فرودگاه با فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ، وجود وضعیت جوی مناسب در این شهرستان ، نبود مانع در اطراف فرودگاه و وجود دید مناسب پروازی از جمله مزایای فرودگاه سبزوار است .

رییس فرودگاه سبزوار با اظهار اینكه در حال حاضر از شنبه تا پنج شنبه، هر شب پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران –سبزوار – تهران بر قرار است ، افزود : این فرودگاه برای افزایش پروازها و انجام پرواز در روزهای جمعه آمادگی دارد.

 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


4 نظر در صف تاييد است.