اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 15 آذر 1391 / کد مطلب: 4569 / نظرات: 0


تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع)سبزوار فردا میزبان شهرداری تبریز است


تیم والیبال نشسته ثامن الحجج عسبزوار فردا میزبان شهرداری تبریز است
 در راستای رقابتهای هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته باشگاههای كشور، دور رفت بازی تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)سبزوار فردا (پنجشنبه) میزبان تیم شهرداری تبریز است.
   
 
به گزارش سبزوار پیام ،سرمربی تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از برگزاری سه دیدار و سه برد این تیم در شهر های اصفهان، قزوین و آبادان، فردا اولین میزبانی شهرستان سبزوار انجام می شود.

'هادی رضایی'، وضعیت تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع)سبزوار را خوب ارزیابی كرد و گفت: در هر بازی با توجه به شرایط آن دیدار استراتژی خاص خودش را اعمال می كنیم و تاكنون با قدرت و توان مضاعف بازی كرده و تیم بدون شكست لیگ هستیم.

وی با بیان اینكه تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار را از ابتدا برای قهرمانی در لیگ برتر و كسب سهمیه در آسیا و جهان در نظر گرفته ایم افزود: مصمم هستیم بازی چهارم با شهرداری تبریز را نیز همانند دیدارهای قبل با نتیجه خوب پشت سر بگذاریم.

او با بیان اینكه از 18 بازیكن این تیم 11 بازیكن از استان خراسان رضوی و هفت نفر از استان های دیگر كشور هستند اظهار داشت: هم اكنون آسیب دیدگی و مصدومیت در این تیم نداریم.

رضایی در باره تیم شهرداری تبریز هم گفت: این تیم ، تیم خوب و منسجمی است و از بازیكنان با تجربه سود می برد و در شهر خود تیم صنعت نفت را با نتیجه 3 بر 2 شكست داده است.

تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)سبزوار روز پنجشنبه 16 آذر ماه ساعت 15:00 در سالن سربداران این شهرستان میزبان تیم شهردای تبریز است.
 
 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.