اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 12 آذر 1391 / کد مطلب: 4542 / نظرات: 0

معاون دانشگاه :


9 كتاب در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار منتشر شد


9 كتاب در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار منتشر شد  
 به گزارش سبزوارپیام ، دكتر امیراحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به افزایش آمار چاپ كتاب در این دانشگاه نسبت به سال‌های گذشته گفت: از ابتدای سال جاری تاكنون، تعداد 9 كتاب در زمینه‌های مختلف علمی، پزشكی، دینی و ادبیّات توسط اساتید و اعضاء هیأت‌علمی این دانشگاه منتشر شده است.

وی افزود: كتاب‌هایی همچون 'بازاریابی در صنعت بیمه' از رضا دیهیم با هدف معرفی روش‌های علمی و عملی بازاریابی، 'ریاضیات و كاربرد آن در مدیریت' از محمّدهاشم اعتماد زاده با تحلیل مفاهیم اوّلیه‌ ریاضیات، چاپ شده است .

وی افزود: 'آنتی‌اُكسیدان‌ها در مواد غذایی' از دكتر امیرحسین الهامی‌راد و بیژن عسكری با مضمون معرفی آنتی‌اُكسیدان‌ها به‌عنوان مهم‌ترین تركیبات فراسودمند مواد غذایی، 'آموزش كالبدشناسی پزشكی' از دكتر احمد مظفّری‌جوین با تحلیل كالبدشناسی به‌عنوان اساسی‌ترین درس گروه‌های آموزشی علوم پزشكی، از جمله كتاب‌هایی هستند كه در سال جاری به چاپ رسیده است.

معاون پژوهش و فنّاوری دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در ادامه به معرفی دیگر كتاب‌های منتشرشده در این دانشگاه پرداخت .

وی گفت: كتاب‌های'English Reader for Sciences' از مرجان وثوقی و رؤیا عسكری با مضمون افزایش توانایی درك دانشجویان در فراگیری زبان تخصصی رشته خود، 'آشنایی با مقدمات ریزپردازنده‌ها و معماری آن‌ها' از مهدی عاملی با هدف ارایه‌ روش‌های نوین در طراحی ریزپردازنده‌ها از كتاب های چاپ شده در این دانشگاه است .

وی ادامه داد: 'حسابرسی' از قاسم قاسمی با هدف معرفی حسابرسی به‌ عنوان یكی از مهم‌ترین ابزار برای اعتبار بخشی به اطلّاعات مالی، ترجمه و تحقیق در مورد 'نظریه‌ بداء از منظر صدرالدین شیرازی' از دكتر حسین بهروان و 'مباحث اُصول فقه' از دكتر محمود غفوری‌نژاد، از جمله كتاب‌های دیگری است كه در ماه‌های اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار به چاپ رسیده است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.