اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 آذر 1391 / کد مطلب: 4526 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب:


دانشجویان باید خط قرمزهای دشمن بویژه در زمینه های علمی را بشكنند



 امام جمعه خوشاب گفت : دانشجویان بایستی با الگو برداری از واقعه 16 آذر سال 1332،خط قرمزهای دشمن را در همه زمینه ها بویژه علم و فناوری بشكنند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام 'محمد صاحبی ' در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خوشاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانشجو افزود : مهمترین وظایف دانشجویان استفاده بهینه از فرصتهای تحصیلی با داشتن برنامه و تلاش برای بالا بردن جایگاه آموزشی دانشگاه است.

وی با بیان اینكه روز دانشجو فرصتی دوباره برای بررسی هویت تاریخی و رسالت ملی و دینی دانشجو است ،گفت : شهادت سه دانشجوی دانشگاه تهران در 16 آذر 1332 سر آغاز حركت استكبار ستیزی در ایران توسط قشر دانشجویی بود .

وی با بیان اینكه امنیت و آرامش كشورمان مرهون خون شهدا است ، افزود :مسوولان بایستی در هر مقامی كه هستند در خدمت مردم بوده و برای رفع مشكلات آنها تلاش كنند.

حجت الاسلام صاحبی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به پیروزی غزه درجنگ هشت روزه و مصادف شدن این پیروزی در ایام محرم، گفت : این پیروزی نشان می دهد كه قیام مردم غزه نشأت گرفته از قیام عاشوراست .

وی اظهار داشت : ایران و حزب الله لبنان حامیان اصلی و واقعی مردم فلسطین بودند و پیروزی مردم غزه در جنگ هشت روزه نتیجه حمایت های ایران است.

امام جمعه خوشاب در خطبه اول، حسرت و پشیمانی در قیامت را تشریح كرد و گفت : در این رابطه پیامبر اكرم (ص) می فرماید 'ندامت و حسرت در روز قیامت سخت ترین پشیمانی هاست زیرا هیچ راهی برای جبران ندارد' . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.