اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 آذر 1391 / کد مطلب: 4502 / نظرات: 0

معاون فرماندار سبزوار :


تأکید بر نهادینه كردن آموزش در مواقع خطر


تأکید بر نهادینه كردن آموزش در مواقع خطر

 معاون امور برنامه ریزی و عمرانی فرماندار سبزوار بر ضرورت نهادینه كردن فرهنگ آموزش در مواقع خطر و حوادث و بلایای طبیعی تاكید كرد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، 'محمد كلاته 'روز چهارشنبه در مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس سبزوار گفت : حفظ آمادگی دستگاههای خدمات رسان امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی بسیار ضروری است .

وی افزود: هدف از برگزاری این مانورها ، علاوه بر حفظ آمادگی ، ارزیابی نقاط قوت و ضعف دستگاههای خدمات رسان و امدادی شهرستان در مواقع حوادث است.

وی یادگیری به ویژه مدیریت و كنترل هیجانات توسط دانش آموزان در مواقع حوادثی همچون زلزله و آتش سوزی را دیگر اهداف برگزاری مانور زلزله در مدارس دانست.

وی با اشاره به ضرورت آموزش همه اقشار مردم بویژه دانش آموزان در مواقع خطر، اظهار داشت : همه بایستی اقدامات عملی را در مواقع خطر آموزش ببینند.

معاون امور برنامه ریزی و عمرانی فرماندار سبزوار بر اهمیت ساختمان سازی اصولی نیز تاكید كرد و گفت : شهرسازی اصولی هم موجب می شود كه در مواقع خطر دستگاههای امداد رسان بهتر خدمات دهی كنند.

مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس امروز همزمان با تمام مدارس كشور در دبیرستان دخترانه قاضی زاده سبزوار با حضور نیروهای اورژانس ، هلال احمر، آتش نشانی ، نیروهای انتظامی، اتفاقات برق و مخابرات برگزار شد.

در این مانور دانش آموزان نحوه پناه گیری ، خروج از ساختمان و كمك به مصدومان را تمرین كردند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.