اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 7 آذر 1391 / کد مطلب: 4490 / نظرات: 0

سرمربي تيم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار:


از برادر کوچکمان گله‌منديم


از برادر کوچکمان گله‌منديم

سرمربي تيم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار با گله از مسوولان تيم ثامن‌الحجج مشهد گفت: در حالي که کميته انضباطي فدراسيون اعلام کرده محروميت بازيکنان تيم ما بايد از بازي عقب افتاده هفته چهارم اعمال شود نمي‌دانم چرا برخي سعي در جوسازي اين موضوع دارند.

به گزارش سبزوارپیام ، قاسم شعبانپور، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار کرد: متاسفانه قبل از بازي تيم ما برابر ثامن‌الحجج(ع) مشهد گروهي شروع به جوسازي کاذب کردند و اخباري را در رسانه‌ها منتشر کردند که اصلا جالب نبود. متاسفانه برخي از مسئولان تيم مشهد اسم بازيکنان ما را برده و مدعي شدند که مرتکب فحاشي و حاشيه سازي با نيروي زميني شده بودند که اين اصلا درست نبود.

وي افزود: واقعيت اين است که در بازي تيم ثامن الحجج(ع) سبزوار با نيروي زميني تهران دو بازيکن تيم ما کارت قرمز گرفتند و از نظر فني ديسکاليفه شدند. طبيعي است که به دنبال اين موضوع محروميتي نيز براي آن‌ها در نظر گرفته شود. فدراسيون هندبال نيز اعلام کرد که بازيکنان ما مشمول محروميت در بازي بعدي يعني هفته‌ چهارم ليگ مي‌شوند.

شعبانپور ادامه داد: ما قبل از شروع هفته‌ چهارم ليگ برتر هندبال براي شرکت در مسابقات قهرماني باشگاه‌هاي آسيا به دوحه قطر سفر کرديم. به اين ترتيب بازي هفته‌ چهارم برابر تيم ستاره فروغ کرمان به تعويق افتاد. جالب است که حالا برخي از عوامل تيم مشهد مدعي هستند که بايد محروميت بازيکنان ما در هفته‌ هشتم و بازي با اين تيم اعمال شود. همان طور که مي‌دانيد کميته‌ انضباطي فدراسيون تشکيل جلسه داد و اين موضوع را بررسي کرد و در نهايت هم تصميم گرفتند که محروميت دو بازيکن تيم سبزوار در بازي عقب افتاده از هفته‌ چهارم و در بازي مقابل ستاره فروغ کرمان اعمال شود.

شعبانپور با قدرداني از عملکرد رسانه و مطبوعات گفت: ما هيچ گلايه‌اي از رسانه‌ها براي پوشش اخبار مربوط به اين وقايع نداريم و واقعا خوشحاليم که رسانه‌ها به هندبال خيلي توجه دارند، اما از تيم ثامن الحجج (ع) مشهد که برادر کوچک خودمان هستند گله‌منديم که چرا ابعاد اين موضوع را بزرگ کردند. به همين دليل تصميم گرفتيم تا پاسخي به اعتراض تيم مشهد بدهيم.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.