اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 6 آذر 1391 / کد مطلب: 4467 / نظرات: 1

سرمربي تيم واليبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) سبزوار:


هدف‌مان كسب سهميه باشگاه‌هاي جهان است


هدف‌مان كسب سهميه باشگاه‌هاي جهان است

سرمربي تيم واليبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) سبزوار گفت: هدف‌مان كسب سهميه باشگاه‌هاي جهان است.

به گزارش سبزوارپیام هادي رضايي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) – منطقه خراسان، اظهار داشت: من سال‌هاست كه در اين رشته مشغول فعاليت هستم و در پنج سال گذشته نيز در تيم ذوب‌آهن كار مي‌كرده‌ام ولي در مشهد به دليل نبودن اسپانسر نتوانسته بوديم تيم‌داري كنيم كه خوشبختانه امسال با همكاري موسسه مالي و اعتباري ثامن‌الحجج(ع) تيم خوبي را بستيم و هدف‌مان كسب سهميه در ليگ باشگاه‌هاي جهان است.

وي افزود: تاكنون در هر دو بازي خود به پيروزي دست يافتيم و اميدوارم در آينده نيز فراتر از اين دست يابيم؛ به هر حال نيمي از تيم بومي است و اين نشان از پتانسيل بالاي واليبال نشسته در استان دارد كه اميدوارم بتوانيم در آينده نيز اين روند صعودي را حفظ كنيم.

رضايي در مورد اولين بازي تيمش و پيروزي در مقابل قهرمان جهان عنوان كرد: به دليل اين پنج سالي كه در تيم ذوب‌آهن بودم، شناخت كافي از نقاط قوت و ضعف آن‌ها داشتم در حالي كه اولين بازي براي هر تيمي سخت است اما توانستيم پيروز شويم و قطعا تيم ذوب‌آهن يكي از رقيبان اصلي ما در آينده خواهد بود.

سرمربي تيم واليبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) سبزوار درباره بازي بعدي تيمش تصريح كرد: بايد در آبادان به مصاف تيم صنعت نفت برويم، اين تيم نيز جوان و باانگيزه است ولي تيم ما برتر از آن‌هاست.

وي ادامه داد: رقيب اصلي ما در كنار ذوب‌آهن، تيم گسترش فولاد تبريز است كه دو هفته آينده بايد در سبزوار با آن‌ها به رقابت بپردازيم.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.