اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 شهريور 1390 / کد مطلب: 444 / نظرات: 2


شهردار جدید سبزوار معرفی می شود


شهردار جدید سبزوار  معرفی می شود  نایب رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار از معرفی "حسین مقصودی "به عنوان شهردار جدید این شهر در عصر دوشنبه (امروز) خبر داد.
 مهندس "جلال تعصبی" گفت: قرار است "حسین مقصودی" عضو سابق شورای اسلامی شهر سبزوار به عنوان شهردار جدید این شهر با حضور معاون امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و جمعی از مسولان شهرستان معرفی شود.
 وی احاطه و آشنایی کامل با مسائل شهرداری و شهر سبزوار را به عنوان مهمترین عامل و توانمندی ، جدیت و پشتکار را از دیگر عوامل انتخاب مقصودی به عنوان شهردار ذکر کرد.
وی با اشاره به اینکه شهرداری سبزوار در حدود هفت ماه اخیر با سرپرستی اداره می شده افزود:  حکم شهردار در شهرهای بالای 200 هزار نفر باید به امضای وزیر کشور برسد که طی مراحل قانونی در این روند  از عوامل زمانبر شدن معرفی شهردار جدید سبزوار است.
  "حسین مقصودی" متولد سال 1352 دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت است که ریاست  کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر سبزوار ، نماینده شورای اسلامی شهر سبزوار در کمیسیون ماده 100 و همچنین کمیته املاک شهرداری و... از سوابق وی است.
"محمود عیدی" شهردار سابق سبزوار اواخر سال گذشته از سمت خود استعفا کرده بود.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


ف
سلام. لطفا اقای مقصودی مزد کار ما که در هوای گرم تابستان نقاشی دیواری پارک ارمغان را انجام دادیم بدهد.
شهروند سبزواری
باور بفرمائید شهردار سبزوار معرفی شد

با سلام
احتراماٌ خواهشمنداست نظر اینجانب را به گونه که صلاح می دانید درج نمائید
مدیر سایتی که تمامی اخبار سطح سبزوار از خرد و کلان را به خوبی پوشش می دهد چرا خبر انتصاب و معارفه شهردار سبزوار را نزده و از لحظه مخابره این خبر در سایتهای سبزوار نیوز و سبزوار آنلاین و... تعدادی خبر از وبلاگها و سایتهای خبری کپی کرده ولی قدرت کپی کردن خبر را از سایتهای خبری سبزوار در خصوص معرفی حسین مفصودی را نداشته و...
سبزوار پيام: سلام ،به اطلاع شما دوست بزرگوار مي رساند معمولا مراسم معرفي مسئولان به صورت رسمي انجام مي شود و مراسم معارفه آقاي مقصودي در بعد از ظهر روز دو شنبه برگزار شد. پيش خبر،خبر و گزارش از جلسه معارفه جناب مقصودي به صورت كامل روي بخش هاي مختلف اين سايت قرار دارد.