اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 آذر 1391 / کد مطلب: 4383 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب :


تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) بایستی محور فعالیت های عزاداری باشد


   
خوشاب – امام جمعه خوشاب گفت : معرفی ، تبیین و تشریح اهداف قیام امام حسین (ع) بایستی در راس فعالیت های عزاداران و هیات های مذهبی در ماه محرم و صفر قرار گیرد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام ' محمد صاحبی ' در خطبه های وحدت آفرین نمازجمعه این هفته شهرستان خوشاب افزود : امر به معروف و نهی از منكر ، اقامه نماز و برقراری حكومت اسلامی اهداف قیام امام حسین (ع) از قیام ،عاشورا بود .

وی اظهارداشت :اهمیت ندادن به نماز اول وقت ، استفاده از آلات موسیقی و مداحی ها و روضه هایی كه سندیت تاریخی ندارد از جمله آسیب های ماه محرم در بین هیات های مذهبی و عزاداران است.

او افزود : از ویژگی های عزاداران حسینی است كه بدانند چرا حضرت سیدالشهدا (ع) به كربلا رفت و چرا قیام كرد.

خطیب جمعه خوشاب در بخشی دیگر از سخنانش با گرامیداشت هفته بسیج گفت : امروز كار اصلی بسیج كار فرهنگی ، مبارزه با توطئه های دشمنان و جنگ نرمی است كه بدخواهان نظام و انقلاب براه انداختند.

حجت الاسلام 'صاحبی ' به بسیجیان توصیه كرد كه با جوانان ارتباط تنگاتنگ و صمیمی داشته و به كلاس های فرهنگی كه از مصادیق آن حلقه های صالحین است رونق ببخشند تا همچون دوران دفاع مقدس بر توطئه های دشمنان پیروز شویم.

وی با اشاره به درخشش بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس و اعتراف دشمنان در آن زمان گفت : دشمنان اعتراف كردند كه قدرتی در بسیج نهفته است كه می تواند با تمامی ارتش های كلاسیك جهانی مقابله كند.

امام جمعه خوشاب همچنین به فرمایش امام خمینی (ره) در خصوص بسیج اشاره كرد و گفت: ایشان در بیاناتی فرمودند ' رحمت و بركات خداوند بر بسیج مستضعفان كه به حق پشتوانه انقلاب است ' . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.