اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 آذر 1391 / کد مطلب: 4372 / نظرات: 2

سئوال از رئیس جمهور موردتمجیدرهبری قرار گرفت


نمایندگان در برابر تصریح رهبر تمکین کردند


نمایندگان در برابر تصریح رهبر تمکین کردند

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان مجلس در برابر تصریح مقام معظم رهبری مبنی بر توقف طرح سئوال از رئیس‌جمهور، تمکین کردند.

به گزارش سبزوارپیام ، محمد‌رضا محسنی‌ثانی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سئوال از رئیس‌جمهور توسط نمایندگان به‌ منزله تکلیف‌مداری و تعهد به وظایف آنها است.

وی افزود: مجلس در راستای تعهد به وظایف قانونی خود به طرح سئوال از رئیس‌جمهور مبادرت کردند که این حرکت از سویی مورد تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفت و از طرفی دیگر با توجه به شرایط ویژه کشور، توقف این طرح را بنا به مصلحت اعلام کردند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره توقف طرح سئوال از رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در راس حکومت قرار داشته و بیانات ایشان باید از سوی تمامی ارگان‌ها و مسئولان اجرایی شود.

محسنی‌ثانی گفت: رهبر معظم انقلاب در صحبت‌های خود با تمجید از تکلیف‌گرایی نمایندگان مجلس و بررسی ابعاد این حرکت مبتنی بر مسئولیت‌پذیری نمایندگان در قبال شفاف‌سازی مسائل دستگاهی و دولتی به مردم، بنا به ثواب و صلاح جامعه خواستار توقف طرح سئوال از رئیس‌جمهور توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی شدند.

وی تصریح کرد: اگرچه من در زمره امضاکنندگان این طرح بودم اما در راس تکلیف‌مداری، تکلیف‌گرایی و ولایت‌پذیری قرار داشته و در برابر تصریح مقام معظم رهبری تمکین کرده‌ایم.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.