اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 آبان 1391 / کد مطلب: 4342 / نظرات: 0

فرماندار خوشاب:


بایستی از ظرفیت های بالای محرم و عاشورا استفاده كرد


بایستی از ظرفیت های بالای محرم و عاشورا استفاده كرد
   
فرماندار خوشاب گفت :بایستی از ظرفیت های محرم و عاشورا در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم استفاده كرد.

به گزارش سبزوارپیام ، مهندس 'حسین ابراهیمی كردیانی ' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : محرم دارای ظرفیت های بسیاری در همه ابعاد ، اجتماعی ، فرهنگی ، مشاركت های مردمی و ... است كه بایستی از آن به نحو مطلوبی استفاده كرد.

وی با بیان اینكه انقلاب ما از سخنرانی امام خمینی (ره) در روزهای محرم سال 42 آغاز شد، اظهار داشت : فلسفه تجمع مردم در ایام عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) پیروزی انقلاب ما را در پی داشته و انقلاب ما ادامه دهنده نهضت عاشورا است.

فرماندار خوشاب با اشاره به وصیت امام حسین (ع) به به برادرشان محمد بن حنفیه و لزوم توجه به نكات كاربردی آن، گفت : از اهداف و رسالت حضرت سید الشهدا (ع) از قیام عاشورا توجه به نماز ،احیای امر به معروف و نهی از منكر بود كه بایستی در عزاداری ها مورد توجه قرار گیرد .

'ابراهیمی كردیانی ' اظهار داشت : تاریخ كربلا نشان داد انسانها در نهایت سختی ها و مشكلات اگر توكل و اعتمادشان به خدای بزرگ و مهربان باشد عزت و شرف خود را از دست نمی دهند.

وی بیان كرد : این ماه بهترین زمان برای جهت دهی ، ساماندهی و استفاده مطلوب از ظرفیت های خیران در جهت نیازهای ضروری جامعه است.

وی همچنین به توطئه های دشمنان در سیاه نمایی مساجد ، تكایا و توهین به پیامبر عظیم الشان (ص) اشاره كرد و گفت: امسال مردم زودتر به استقبال محرم رفتند و همین حضور باشكوه آنان در عزاداری ها بیانگر این است كه مردم بسیار پایبند ارزشهای دینی و اعتقادی خود هستند . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.