اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 آبان 1391 / کد مطلب: 4333 / نظرات: 0


همایش تبلیغی' طلایه داران هدایت 'در شهرستان سبزوار برگزار شد



 همایش تبلیغی 'طلایه داران هدایت ' با هدف به روز رسانی اطلاعات تبلیغی ، فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی مبلغین امور دینی و با همكاری اداره تبلیغات اسلامی سبزوار در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار، مهدی برغمدی مسوول اعزام مبلغ این اداره گفت : بیش از 150 نفر از مبلغین و مبلغات و روحانیون مستقر و طرح هجرت شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد در این همایش شركت داشتند.

حجت الاسلام علی محمودی رییس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار نیز در این همایش به ارایه گزارش چند ماهه تبلیغی خود در این اداره پرداخت و از مبلغین و مسوولان شهرستان برای همكاری در امور فرهنگی و تبلیغی قدردانی كرد.

حجت الاسلام جودكی معاون فرهنگی اداره كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز در این همایش در رابطه با استفاده مبلغین از ظرفیت محرم در آگاه سازی عمومی اقتصاد مقاومتی ، ایجاد اتحاد و همبستگی در بین اقوام و عدم برپایی سخنرانی های تحریك آمیز توسط مبلغین در ایام محرم مطالبی را عنوان كرد.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه سبزوار نیز مطالبی را در خصوص تأثیر حضور روحانیون در بین مردم خصوصاً جوانان و آگاه سازی مردمی در مسایل فرهنگی ، مذهبی و اجتماعی روز بیان كرد.

بیش از 200 نفر مبلغ و مبلغه( طلبه خواهر ) در دهه اول محرم سال جاری از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار به مراكز فرهنگی و مذهبی و روستاهای بخش های تابعه این شهرستان اعزام شده اند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.