اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 آبان 1391 / کد مطلب: 4312 / نظرات: 0

امام جمعه موقت جغتای :


رفتارهای آمریكا و حمایت از صهیونیست ها، مسیر ارتباط با این كشور را مسدود می كند



جغتای - امام جمعه موقت جغتای گفت:رفتارهای آمریكا از جمله حمایت های همه جانبه از رژیم صهیونیستی، مسیر هر گونه ارتباط با این كشور را مسدود می كند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید مجید هاشمی در خطبه های نماز جمعه این هفته جغتای، افزود: آمریكا با حمایت كامل از رژیم صهیونیستی، بلوكه كردن اموال ایران ، تلاش برای محو اسلام و رواج ستم و ظلم در جهان ،حمایت قاطع از مخالفان در سوریه و بی تفاوتی در مورد جنایات آل خلیفه در بحرین نشان داده است كه اصلاح شدنی نیست.

وی در ادامه با اشاره به 29 آبان و آغاز هفته بسیج گفت: بسیج مختص به زمان حال نیست بلكه در زمان پیامبر (ص) نیز افرادی برای اجرای امور و كارها بسیج می شدند و فعالیت هایی را انجام می دادند.

وی با بیان اینكه اخلاص در كارها و همدلی از جمله ویژگی های بسیج است، افزود: بسیج باید در همه بخش های مختلف جامعه نقش داشته باشد و رسالت خود را در راستای تحقق خواسته های رهبر معظم انقلاب به خوبی انجام دهد.

هاشمی در ادامه به مسایل و مشكلات كشاورزان منطقه جغتای اشاره كرد و اظهارداشت: باید با حل مشكلات كشاورزان گندمكار در جهت خودكفایی كامل این محصول در كشور گام برداریم. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.