اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 25 آبان 1391 / کد مطلب: 4293 / نظرات: 2


تودیع و معارفه رئیس آبفای ششتمد


حسین پور/طی آئینی  با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار رئیس جدید اداره آب و فاضلاب ششتمد معرفی شد.
در این مراسم  از خدمات مهدی پیش یار رئیس سابق اداره آبفای ششتمد قدردانی شد و احمد انارکی بعنوان رئیس جدید این اداره منصوب گردید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار در این مراسم گفت: اقدامات متعددی برای حل مشکل آب شرب ششتمد برداشته شده که مهمترین آن حفر چاه سوم بود که تا حد نسبتاً زیادی دغدغه به حق مردم ششتمد را مرتفع ساخت.
مهندس آغشته افزود: یکی دیگر از اقدامات انجام شده به کارگیری نیروهای بومی در اداره به خاطر حضور تمام وقت در ششتمد و رفع مشکلات در کمترین زمان ممکن بود.
وی ادامه داد: یکی از عمده مشکلات خط انتقال آب شرب ششتمد بود که خوشبختانه توانسیتم با جذب اعتبار نسبت به تعویض خط انتقال اقدام نمایم و مشکلات در این خط به حداقل ممکن برسد.
بخشدار ششتمد نیز در این جلسه گفت: ما از عملکرد رئیس اسبق اداره آبفای ششتمد راضی بودیم و فقط صرفاً به خاطر مشکلات شخصی ایشان با رفتنشان موافقت کردیم هر چند که رئیس جدید این اداره از نیروهای فعلی است و شناخت بسیار خوبی از وضعیت آب شرب ششتمد و تأسیسات مربوطه دارد.
ترمئی افزود: اقدامات انجام گرفته برای حل مشکل آب شرب ششتمد در چندساله اخیر ستودنی است اما لازم است برای حل مشکل در آینده نیز تأمین آب شرب از یک منبع پایدار اقدامات لازم صورت پذیرد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.