اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 24 آبان 1391 / کد مطلب: 4291 / نظرات: 2


10 مركز درمان سرپایی اعتیاد در سبزوار فعال است


 
 كارشناس مسوول پیشگیری اداره بهزیستی سبزوار گفت: 10 مركز درمان سرپایی اعتیاد (درمان با داروهای متادون) در این شهرستان فعال است.

به گزارش سبزوارپیام ، 'ابراهیم باصره' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر آن مركز اقامتی بهبودی (امید به زندگی) كه به درمان غیر دارویی می پردازد نیز در سبزوار فعال است.

وی گفت: یك مركز اجتماع درمان مدار (tc) در این شهرستان نیز برای افرادی كه پاك شده اند به تقویت جنبه های رفتاری و روانی آنان می پردازد.

باصره همچنین از تاسیس مركزی با عنوان 'روشنایی به زندگی' در شهرستان تازه تاسیس داورزن خبر داد و افزود: این مركز در ابتدای سال در قالب موسسه به ثبت رسیده و هم اكنون در حال اخذ مجوز است.

وی به توانمند سازی افرادی كه در این مراكز درمان می شوند اشاره كرد و اظهار داشت: بهزیستی سبزوار با در اختیار قرار دادن تسهیلات اشتغالزایی و معرفی افراد برای آنان اشتغال ایجاد می كند.

وی گفت: خانواده نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد دارد زیرا خانواده از نظر روانی، عاطفی و رفتاری تاثیر مستقیم بر فرزندان دارد.

او با بیان اینكه شناخت، آگاهی و آموزش خانواده از عوامل موثر در پیشگیری از اعتیاد است افزود: در این راستا اداره بهزیستی سبزوار به صورت كارگاهی آموزش های 'اجتماع محور' را در محله ها، محیط های كاری و آموزشی به مردم ارائه می دهد./3 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.