اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 آبان 1391 / کد مطلب: 4275 / نظرات: 0

هفته اول لیگ برتر کشتی/


ترکیب تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار مشخص شد/ المپیکی‌ها به میدان می‌روند



تیم کشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار در حالی فردا سه شنبه رو درروی تیم پرسپولیس جویبار قرار می گیرد که حسن رحیمی و صادق گودرزی را در ترکیب خود خواهد داشت.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از خبرنگار مهر، رویارویی دو تیم مدعی رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد در نخستین هفته از این پیکارها با حساسیت های بالایی همراه است که مطمئنا سرمربیان این دو تیم را مجاب به استفاده از بهترین مهره های خود خواهد کرد.

به گفته محسن کاوه سرمربی تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار قرار است این تیم در نخستین دیدار با حسن رحیمی در وزن 55 کیلوگرم، مصطفی آقاجانی در وزن 60 کیلوگرم ، محمد نادری در وزن 66 کیلوگرم ، احسان امینی در وزن 84 کیلوگرم، صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم و عرفان امیری در وزن 96 کیلوگرم به میدان برود. ضمن اینکه در وزن 120 کیلوگرم نیز پرویز هادی یا فرزین معصومی به مصاف حریف خواهد رفت.

البته در سوی دیگر میدان هم غلامرضا محمدی سرمربی پیشین تیم ملی رهبری تیم پرسپولیس جویبار را بر عهده دارد که مطمئنا با ترکیبی باانگیزه و آماده رو در روی شاگردان محسن کاوه قرا خواهد گرفت. ضمن اینکه تیم پرسپولیس جویبار با توجه به امتیاز میزبانی این دیدار حساس و جذاب، امید زیادی به کسب پیروزی دارد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.