اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 21 آبان 1391 / کد مطلب: 4268 / نظرات: 0

بخشدار مركزی خوشاب :


فراهم كردن زمینه اشتغال جوانان روستا موجب مهاجرت معكوس آنان می شود


فراهم كردن زمینه اشتغال جوانان روستا موجب مهاجرت معكوس آنان می شود

خوشاب - بخشدار مركزی خوشاب گفت : اگر زمینه اشتغال برای جوانان روستایی فراهم شود به یقین آنها دو باره به روستاهای خود باز خواهند گشت .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ' محمد قوی بازو ' روز یكشنبه در بازدید از كارگاه تولیدی پوشاك ورزشی 'برادران یوسفی' در روستای ' نوده انقلاب' بخش مركزی شهرستان خوشاب، افزود : از حضور سرمایه گذاران برای اشتغال جوانان حمایت می كنیم.

وی با بیان اینكه بخش مركزی شهرستان خوشاب دارای استعداد بالقوه در بخش كشاورزی و دامپروری است، اظهار داشت: صنایع تبدیلی ، احداث مراكز جمع آوری شیر و كارگاههای تولید لبنیات و فرآورده های دامی در این منطقه كاربرد خوبی دارد.

بخشدار مركزی خوشاب با اشاره به استعداد بخش مركزی شهرستان خوشاب در زمینه های كشاورزی و محصول پسته، گفت : در حال حاضر سه ترمینال ضبط پسته در این بخش فعال می باشد و نیاز به احداث ترمینال های ضبط پسته بیشتری در منطقه است .

' محمد قوی بازو ' در خصوص كارگاه تولید پوشاك ورزشی روستای نوده انقلاب نیز گفت : این كارگاه در فاز اول موجب اشتغالزایی برای 38 نفر از جوانان روستا شده كه این تعداد در فاز دوم به 200 نفر قابل افزایش است.

وی با بیان اینكه در فاز اول 15 میلیارد ریال برای احداث كارگاه هزینه شده است، افزود : فاز دوم نصب دستگاه های بافندگی و رنگریزی است كه 50 میلیارد ریال هزینه دارد .

بخشدار مركزی خوشاب اظهار داشت : در فاز اول، تولید سالانه این كارگاه 800 هزار دست لباس ورزشی است .

روستای ' نوده انقلاب ' واقع در بخش مركزی شهرستان خوشاب دارای چهار هزار نفر جمعیت است . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.