اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 آبان 1391 / کد مطلب: 4248 / نظرات: 1

یك مسوول


شهرداری سبزوار در نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری شركت می كند


شهرداری سبزوار در نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری شركت می كند
    
 مسوول روابط عمومی شهرداری سبزوار گفت : شهرداری سبزوار آماده شده با دستی پُر در سومین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری های سراسر كشور شركت كند .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، سید حسین دلبری امروز در نشستی به همین منظور در گفت و گو با خبرنگاران افزود : این نمایشگاه در واقع فرصت مناسبی برای معرفی شهرهاست.

وی افزود: این نمایشگاه به منزله ویترین یك شهر است و به همین دلیل حضور موفقیت آمیز و موثر در چنین نمایشگاه هایی بسیار ضروری است.

وی بیان كرد : این برای سومین مرتبه است كه شهرداری سبزوار در نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری حضور می یابد و پیش از این در دوره مدیریت مهندس عیدی ، شهرداری سبزوار موفق به كسب یكی از رتبه های برتر این نمایشگاه شد.

دلبری ادامه داد : یكی از جنبه هایی كه در این نمایشگاه مورد توجه مجموعه روابط عمومی شهرداری بوده ، معرفی توانمندی های فرهنگی و گردشگری سبزوار است كه در صورت معرفی صحیح می تواند زمینه جذب مناسب گردشگران و فواید بعدی را برای این شهر به همراه آورد.

وی همچنین اظهار داشت : شهرداری سبزوار قرار است دستآوردهای یك سال گذشته خود را در چند سرفصل كلی در این نمایشگاه ، برای بازدید عموم به نمایش بگذارد.

او این سرفصل ها را ارایه گزارش از اجرای نظام مدیریت بهداشت ، ایمنی و محیط زیست در حوزه فنی و شهرسازی شهرداری سبزوار نام برد.

وی گزارش كسب ركورد جذب اعتبارات شهرداری سبزوار با 220 درصد افزایش درآمد نسبت به سال گذشته ، ارایه گزارش از موفقیت های شهرداری سبزوار در انجام آبیاری قطره ای 50 هزارمتر مربع از فضای سبز این شهر را هم از سر فصل های یاد شده دانست .

این مسوول راه اندازی بیستمین كارخانه كمپوست كشور در سبزوار برای دفع و بازیافت مناسب زباله های شهری و كمك به بازگشت سرمایه های ملی ، ارایه گزارش از راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات پژوهشی طرح و برنامه شهرداری سبزوار و عرضه پنج جلد كتاب در حوزه مسائل شهری سبزوار كه توسط مجموعه شهرداری تهیه و منتشر شده را قابل طرح در این نمایشگاه اعلام كرد.

این مسوول در ادامه اظهار داشت : بازدید مسوولان ارشد شهرستان از این نمایشگاه در تهران و نیز حضورشان در غرفه ویژه شهرداری سبزوار می تواند در كسب امتیاز بیشتر برای غرفه سبزوار كمك كند.

دلبری در همین زمینه با گلایه از اینكه سال گذشته مسوولان شهرستان حضور كم رنگی در بازدید از غرفه سبزوار داشته اند ، ابراز امیدواری كرد امسال شاهد حضور پررنگ تر مدیران ارشد شهری سبزوار در این نمایشگاه باشیم.

سومین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری های سراسر كشور در روزهای 20 الی 23 آبان ماه جاری در محل مصلی امام خمینی تهران برپا می شود. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.