اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 آبان 1391 / کد مطلب: 4225 / نظرات: 0

در استان خراسان رضوی :


موسسه قرآنی بیت الحفاظ نرجس (س) افتخار آفرید


موسسه قرآنی بیت الحفاظ نرجس س افتخار آفرید
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از افتخار آفرینی موسسه قرآنی بیت الحفاظ نرجس (س)  در بین موسسات قرآنی در استان خراسان رضوی خبر داد .
به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  مجید عسکری افزود : در مراسم تقدیر از فعالان قرآنی استان خراسان رضوی که در نیشابور برگزار گردید موسسه قرآنی  بیت الحفاظ نرجس (س) به عنوان یکی از موسسا ت برتر که حائز بیشترین نفرات برتر در آزمون قرآنی بود  در بین موسسات استان خراسان رضوی از سوی دفتر توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کل مورد تقدیر قرار گرفت .
وی گفت :  در این مراسم از خانم برغمدی به عنوان استاد نمونه و 34 نفر از قرآن آموزان موسسه بیت الحفاظ نرجس (س) که در آزمونهای سراسری موفق به کسب نمره ممتاز شده اند تقدیر به عمل آمد .
عسکری عنوان نمود :  موسسه قرآنی  بیت الحفاظ نرجس ( س ) فعالیت خود را با رویکرد قرآنی، فرهنگی و تربیتی در سال  89  به آغاز نمود که تا کنون سوابق درخشانی را در کارنامه فعالیت خود ثبت نموده است .
عسکری شرکت گسترده از لحاظ کمی وکیفی وهمکاری لازم در آزمون حفظ 5 جزء ، 10 جزء ، 20 جزء و کل قرآن کریم را از مهم ترین  فعالیتهای این موسسه  برشمرد و مجموع برگزیدگان کشوری این موسسه را  در سال 90 و 91 تعداد 98 نفر عنوان نمود .
وی گفت :  مجموع قرآن آموزان این موسسه 1600 نفر می باشد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.