اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 16 آبان 1391 / کد مطلب: 4212 / نظرات: 0


برگزاری جلسه هماهنگی اعزام مبلغ دهه اول محرم بخش مرکزی سبزوار


برگزاری جلسه هماهنگی اعزام مبلغ دهه اول محرم بخش مرکزی سبزوار

مسئول اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از برگزاری جلسه هماهنگی اعزام مبلغ دهه اول محرم بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار، مهدی برغمدی در این خصوص گفت: جلسه هماهنگی اعزام مبلغ دهه اول بخش مرکزی شهرستان سبزوار، 10 آبانماه جاری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه که با حضور معلمی بخشدار مرکزی و روسای شوراهای اسلامی و دهیاران این بخش برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام خندان، نماینده اداره تبلیغات اسلامی سبزوار به ایراد سخنانی پیرامون اهمیت تبلیغ در ایام محرم با توجه به فضای خاص اقتصاد مقاومتی و پدافند غیرعامل در کشور پرداخت و حضور روحانیون و مبلغین در این ایام را بسیار مهم و ضروری دانست.

وی ادامه داد: پاسخ به سوالات و ابهامات تبلیغی مسئولین محلی بخش مرکزی از دیگر برنامه های جلسه مذکور بود که توسط مسئول اعزام مبلغ این اداره انجام گرفت.

وی  در خاتمه با قدردانی از زحمات بخشدار مرکزی سبزوار در خصوص اعزام مبلغ در مناسبات مختلف و پیگیری احداث خانه های عالم روستایی، از دهیاران این بخش خواست تا با تحویل به موقع فرم های درخواست روحانی ، این اداره را در اعزام مبلغ دهه اول محرم یاری کنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.