اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 15 آبان 1391 / کد مطلب: 4208 / نظرات: 0


سرمربی تیم هندبال سپاهان: رقیب اصلی ما تیم ثامن‌الحجج سبزوار است



 سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: رقیب اصلی ما برای کسب عنوان قهرمانی ثامن‌الحجج سبزوار است اما نباید از تیم مشهد و تیم‌های کرمانی نیز غافل ماند.

به گزارش سبزوارپیام ، مجید رحیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دو بازی ابتدایی خود را با دو تیم تازه‌وارد لیگ برگزار کردیم که بازی‌های سختی نبود اما از بازی سوم به بعد که با تیم اراک و تیم مس کرمان روبه‌رو شدیم، کارمان سخت شد.

وی تصریح کرد: بازی بعدی سپاهان نیز با تیم دیگری از شهر کرمان بود که به دلیل اینکه سال‌های متمادی است که در کنار هم بازی می‌کردند تیم بسیار خوبی بودند و بازی سختی را مقابل این تیم داشتیم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با اشاره به بازی هفته آینده تیمش در برابر ثامن‌الحجج مشهد افزود: این تیم نیز تیم بسیار خوبی است که سرمربی‌گری آن را نیز آقای حبیبی بر عهده داشته که از وجود چهار بازیکن اصفهانی نیز در ترکیب خود سود می‌برد و تیم آماده‌ای در اختیار دارد.

وی با اشاره به اینکه حریف اصلی تیم ما ثامن‌الحجج سبزوار است، تاکید کرد: نباید از نماینده مشهد و دو تیم کرمان و اراک نیز غافل شد.

رحیم‌زاده گفت: در حال حاضر با کسب 10 امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر هندبال قرار داریم و بازی بعدی ما نیز به احتمال بسیار زیاد روز شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.